Ohhh, jullie zijn allemaal zo ontzettend lief!! :inlove:
Sabje, lief van dit topic! :-
Alle anderen… ik weet niet waar ik het aan verdien maar ik waardeer het enorm dat er zo ontzettend meegeleefd wordt! En dat terwijl en zo ontzettend veel meiden zijn hier die zo’n topic nog wel veel meer verdienen dan ik :oops: :-
Zo dat gezegd te hebben…
Wat kan een humeur ineens omslaan he?
Was ik vanmorgen nog ZWAAR depri omdat een nacht gerommel en voorwerk weer niks opgeleverd had (ben gisteren gestript maar dus zonder resultaat) en voelde ik me o zo slecht dat ik Mats weer een dagje aan mijn so mee moest geven omdat ik gewoon 0,0 energie had om mijn ventje de aandacht te geven die hij verdient… zo veeeeeel beter voel ik me nu, nadat ik vanmorgen nog even goed geslapen heb en wakker werd van de lentezon! :dance: Heerlijk, hoe deze eindelijk weer eens de slaapkamer in scheen!
Dat bekkeninstabiliteit en nesteldrang niet samen gaan is vast bij een hoop van jullie wel bekend maar ik heb me niet in kunnen houden :oops: Mijn hoogglans keuken glanst meer dan ooit tevoren en het huis is weer stofvrij (voor hoelang dat duurt) en ruikt weer heerlijk fris! Nu even lekker alle ramen opengezet. Kom maar op met die lente! :inlove:
Maar goed… dat betekent wel dat ik nu dus neergeploft ben op de bank en ik niet zou weten hoe ik er nog af moet komen :? Gelukkig kom hub eerder naar huis en kan hij de boodschappen doen.
Laten we afspreken dat dit topic heeeeel snel verplaatst moet worden naar kraamtijd ok?
Fijn dat het een stuk beter gaat Hanneke.
En je iets in huis hebt kunnen doen ondanks je BIB, maar een lekker fris huis word je ook gewoon blij van
En nu gewoon lekker niks meer doen en je laten verwennen.
Ow en vind het wel een goede afspraak hoor, dat dit topic snel naar de kraamtijd moet. Ik wil ook zo graag foto’s zien van jullie klein meisje. En ben benieuwd of het een inimini MeisjesMats is. :inlove:
Hanneke:
ik lees elke keer mee, of je al bevallen bent.
het is nu wel erg spannend.
wil je alvast veel succes wensen, en dat Zusje maar snel mag komen.
:hug:
Hanneke gaan ze je nu trouwens opnieuw strippen ?
@romata wrote:
Hanneke gaan ze je nu trouwens opnieuw strippen ?
Ja volgende week weer. Dan ben ik 40+2 (woensdag). Ik hoop maar dat het niet meer hoeft.
@Matsjo wrote:
@romata wrote:Hanneke gaan ze je nu trouwens opnieuw strippen ?
Ja volgende week weer. Dan ben ik 40+2 (woensdag). Ik hoop maar dat het niet meer hoeft.
Maar waarom hebben ze je nu dan maar 1 x gestript, en strippen ze je niet na 48 uur weer ?
Strippen helpt alleen als mijn lichaam en het kindje al helemaal klaar zijn voor de bevalling en het kan dan net het laatste zetje geven. Nu het niets heeft gedaan kan dat dus betekenen dat ik of Zusje er nog niet helemaal klaar voor zijn. Dan helpt nog een keer strippen na zo’n korte tijd waarschijnlijk niks.
Hanneke, ik vond gewoon dat jij het verdiende.
Ik hoop met je mee dat je de 40+2 ook niet meer gaat halen… Misschien kondigd ze zich vanacht wel aan
Ja wie weet?
Kijk Hanneke, we zitten al op blz 2, gaat lekker zo!
Ergens hoop ik dat er weinig blz in dit topic voor de BUB komen (zou betekenen dat Zusje snel komt), maar anderzijds: veel blz = veel meelevers! :inlove:
Is Matsje al weer thuis? :inlove:
Ach, je kunt ook veel blz volmaken met felicitaties nietwaar?
Hub is Mats ophalen nu. Ze zullen zo wel thuiskomen.
Nu die harde buiken eens in de gaten houden. Kunnen we straks Mats weer wegbrengen :lol:
Lijkt me strak plan meid, gewoon weer wegbrengen en Zusje halen! :dance:
Wie is jouw buddy eigenlijk?
Bianca en Paula zijn mijn buddy’s. Maar heb een iphone dus kan het altijd nog zelf plaatsen haha!
Ow zit dat zo…
Naja hopelijk is het niet meer nodig, en is ze er al voor die tijd
Goedemorgen!
Bib
Denk ik? :shifty: Harde buiken zijn nog steeds aanwezig maar nog niet zo snel achter elkaar en ik ben een slijmprop armer. Bij Mats beviel ik 8 uurtjes later :shifty:
Maar ik vind het echt nog geen bia aangezien ik toch echt weeën mis.
spannend!
Luister eens beeb…mama is het beu, wil jou lekker knuffen…de deur is inmiddels open, dus kom er nu maar eens uit !
Zo!.. en nou maar hopen dat ze beter luistert dan mijn eigen dames :mrgreen: :-*
Sterkte…nog even… :hug:
Ben jij alweer zo ver???! :shock:
Spannend hoor!!! :thumbup: :inlove:
Ohh spannend Hanneke!!! Ik hou je in de gaten vandaag
:thumbup:
Spannend Hanneke!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: