We tellen af voor AFFIE! * NIKA is geboren!* Update pag 31*

:hug: hoe gaat ie meid :-*

Hier toch een redelijke nacht gehad. ondanks dat Lenn pas tegen 11 uur sliep hoefde ik er daarna alleen om 4.15u nog uit voor een hysterische bui. Heb even met hem gezeten en gezegd dat mama niet meer boos was (hoezo schuldgevoel :oops: maar hij maakte het zo bont dat ik ook even mijn geduld verloor en écht flink boos “moest” worden, zat er helemaal doorheen) en flink geknuffeld wilde hij godzijdank wel weer slapen. Om half 7 was ie wel aan het jammeren maar blijkbaar niet wakker genoeg want we waren pas 8 uur uit bed. Heb gelukkig ook geen hoofdpijn meer. :slight_smile:

Affie, hoe is het met je krampjes? al iets wat lijkt op een BIA?

:hug: :-*

even een :hug: voor jou!! :-*

Straks met Lenn naar de HAP, kan in bed alleen maar hysterisch krijsen en houd ook gewoon echt niet meer op. Hij kauwt als een bezetene op zijn speen, echt alsof zijn leven ervan afhangt… Heeft vanmiddag ook niet geslapen en bij het kdv geloof ik er geen bal van. Zo raken we allebei helemaal uitgeput dus ik belde en de assistente dat gegil laten horen. Volgens haar klonk dat niet als alleen maar een doorkomend kiesje ofzo…

Zit hier met een kapot kind op schoot, helemaal slap en suf, maar slapen lukt hem gewoon echt niet meer. Ben nu alweer ruim een uur in de weer.

Straks komt mijn moeder die gaat met ons mee. We hebben om 9 uur een afspraak… Pff… zusje mag nu wel eventjes blijven zitten waar ze zit…

jeetje meis, zit niet mee he.

Sterkte!! Hopelijk vinden ze de oorzaak!!! :hug:

He meiden toch nog ff berichie van mij… Na 20 minuten viel hij dan toch eindelijk, helemaal knockout, in slaap. Mijn arme jochie heeft écht pijn, dat zei de HA ook. Hij mocht een extra zetpil, en ondanks dat ik daar dus niet van hou heb ik het maar gegeven aangezien het haar advies was en hij slaapt tenminste. Het is zo zielig, hij lijkt te denken dat ik hem “expres” een speen geef die hem pijn doet :frowning: zodat hij daarin dus niet zijn rust en troost vind… En ja, leg dat maar eens uit aan een oververmoeide peuter… Het komt dus doordat het slikken (wat ie dus extra doet met speen) pijn doet…

Volgens de HA moet het tegen het eind van het weekend wel over zijn… Let’s hope so! :pray:

Maarre, wat heeftie dan precies, waar komt die pijn door? Of lees ik ergens grandioos overheen?

Sterkte, een ziek mannetje is slopend!

aahhhhh wat ontzettend zielig voor Lenn en ook voor jou! :frowning: :hug: :-*

arm ventje!

beterschap en veel sterkte voor jullie beide!

D. :oops: ik kopieerde klakkeloos mijn berichtje van de feb. Mama’s waar tantetoe dus tussendoor al een update geplaatst had… Beetje dom haha!

Maar Lenn zijn keelamandelen zijn dus ontstoken waarschijnlijk door de operatie 2wk geleden en omdat het een steriele(ontsteking is geven ze er niks voor… Behalve paracetamol dus :s

gelukkig sliep hij vannacht door, dus ik b en ook weer een beetje mens :slight_smile:

ooh fijn dat hij toch wat heeft kunnen slapen! En jij ook natuurlijk!

Hier geven ze de kindjes altijd ijs als ze last hebben van opgezette keelamandelen. Voor eht te verzachten … mss helpt dat?

:hug: :hug: :hug:

Ik hoop toch dat zusje even blijft zitten tot zondag ofzo, dat hub thuis is en jij wat hebt kunnen slapen :wink:

:-*

Haha, je lijkt wel zwanger :wink:

Maar jeetje, ‘gewoon’ even uitzingen dus :frowning:

@D. wrote:

Haha, je lijkt wel zwanger :wink:

Maar jeetje, ‘gewoon’ even uitzingen dus :frowning:

Jah lijkt wel he… :stuck_out_tongue:

Hij is nu net wakker geworden om 9 uur :dance: … en lijkt toch behoorlijk opgeknapt! Hij wil nu alleen ineens niet eten, maar zijn speen heeft ie lekker in zijn mond en dat lijkt hem geen zeer meer te doen :thumbup:

Heb trouwens weer een geheimpje te vertellen via pb :angel: :mrgreen: :shifty:

Ah, arme Lenn. Beterschap voor het ventje!

Wel fijn dat hij toch een goede nacht heeft gemaakt (en voor jou ook natuurlijk).

En geheimpjes? Ik ben dol op geheimpjes :mrgreen:

Dusse, als je het kwijt wilt, mag je me altijd pb’en :angel:

Ik weet Affie’s geheimpje :oops:

Ik ook :mrgreen:

Ik niet.

Maar wat gaaf Affie dat je al op 38 weken zit! :thumbup:

geheimpje ik ben ook dol op geheimpjes :mrgreen:

fijn dat je mannetje weer wat opknapt, alleen vervelend dat hij niet wil eten.

Inmiddels zijn we 4 broodjes chocopasta verder hoor :mrgreen:

Wil alleen nu dus weer niet slapen :? hij ligt er al in vanaf 12.40u… Om de paar minuten geeft hij nog wel een jammerende MAAAHHAAAAMAAAAA-gil, maar hij begint het op te geven. De hele ochtend heeft hij niet gekwijlt en zelfs zijn speen kon in zijn mond blijven dus het is wel op zn retour… nu nog weer even wennen hoe je ook alweer op een normale manier gaat slapen :wink:

Edit: even uit z’n eigen medeleiden gehaald en een Bobbi boekje voorgelezen (die lezen we altijd voor het slapen gaan)… nu slaapt meneer dus als een roosje :smiley: