We tellen af voor AFFIE! * NIKA is geboren!* Update pag 31*

OW meid wat een prachtig meisje heb je op de wereld gezet. We houden we van heftige snelle bevallingen bij de feb mama’s he haha.

Lekker genieten meid!

@Affie wrote:

Ff stoer doen toen het nog kon… :lol:

There she is :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

GEWELDIG WEER

ze is :inlove:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtig meisje !!!

Die eerste foto wat een ontzettend mooie foto, dat smeer en dat hele roze huidje :inlove: :inlove:

Nu lekker genieten :hug:

Wat een popje! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wat is ze mooi en zoooo van jullie! :inlove: :inlove: :inlove:

Wauw Affie wat een schatje!

Echt super joh!

Oh Affie, gefeliciteerd meis :-* :-* :-* En wat een mooie naam voor een supermooi en lief meisje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Oh wat zie jij er nog heerlijk goed uit daar aan het ctg :lol: En wat een onwijs mooie foto’s van Nika aan de borst al :inlove: Ik kreeg gelijk helemaal tranen hier en een rilling in mijn buik van heimwee :inlove: Geniet lekker!!! Lenn en hub natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie mooie zusje en dochter :inlove: Een prachtig gezin heb je zo bij elkaar meis :inlove:

Ooo Affie, wat is het snel gegaan :shock: !

En wat heerlijk om te lezen dat je nog zo in de roes zit :inlove: :inlove: :inlove:

Van harte :-* met jullie Nika!!!

Wat een prachtkind zeg :inlove: :inlove:

En wat zag je er trots uit op de CTG… En je kleine meid aan je borst! Wat een mooi gezicht :mrgreen:

Nogmaals Gefeliciteerd… En nu lekker genieten van jullie meisje!

Prachtige foto’s meid! en echt ze is van jullie, je mag haar houden, geniet ervan!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Affie…gefeliciteerd met Nika…ze is echt cute :inlove: :inlove:

Geniet maar lekker van jullie meisje.

Die 2e foto vind ik prachtig affie! Bijna zo’n Anne Geddes foto!

Lekker doorgaan met genieten, want dat spat van je verhaal af! :inlove:

affie wat heb je weer een prachtig wondertje op de wereld gezet ze is echt :inlove: :inlove: en de naam wauw!!!

lekker genieten van je meisje!!!

Oooh meid ik kwam snel nog even kijken hier omdat ik vandaag niet thuis ben! en er staan fotos online!!!

Wat is ze een schatje!!

Geniet heerlijk van dat totale I love you gevoel! I herkene het meteen waneer ik het las! En ik kijk er ook zo weer naar uit!! :inlove: :inlove:

Wat mooi he, zo inie mienie en al lekker goed aan de borst :inlove:

Showd toch maar weer dat ze er lekker klaar voor was om te komen :wink:

geniet meid! Ze is PRACHTIG!!!

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter …

Ze is prachtig :inlove: :inlove: :inlove:

Affie van harte gefeliciteerd met jullie dochter . Wat een mooie meid!

EN wat ligt ze heerlijk te drinken aan de borst ! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove:

Van harte gefeliciteerd met Nika :inlove: :inlove: :inlove:

wat een prachtige meid Affie!!! jullie hebben dat goed voor elkaar geklust :lol: :mrgreen: :inlove:

ik word er even emo van, pheeuw, ik wil oooooooookkkkk, :shifty: :mrgreen:

geniet geniet geniet!!! ooh meis ze is zo mooi!!! :inlove: :smiley:

Gefeliciteerd met de kleine Nika! Wat is ze mooooooooi!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ach wat heerlijk Affie gefeliciteerd! En geniet, geniet,geniet! Dat gaat wel lukken zo te zien :inlove:

Prachtige naam ook zeg!