Affie :dance:
Roosje Niet écht mee doen natuurlijk :lol:
Ze had trouwens toen ik de BIA plaatste al om de 3 minuten (vrij gemene) weeen…
:dance: zet 'm op meis!
:think: is 't nu gelukt om de vliezen te breken, of is alles toch spontaan op gang gekomen??
@Jiska wrote:
:dance: zet 'm op meis!
:think: is 't nu gelukt om de vliezen te breken, of is alles toch spontaan op gang gekomen??
Niet geheel spontaan
Affie veel succes zet hem op
Huggie had ze nou genoeg ontsluiting om de vliezen te breken? of ligt ze aan het infuus?
@joseetje wrote:
Huggie had ze nou genoeg ontsluiting om de vliezen te breken? of ligt ze aan het infuus?
D’r vliezen zijn vanochtend gebroken, nu aan infuus, ik weet niet precies hoeveel ontsluiting ze nu heeft, liefst sms ik d’r meteen, maar wacht even haar berichtje af, al ben ik érg ongeduldig
Als ze dr vliezen konden breken had ze iig al wt ontsluiting erbij.
ach Huggie dan zijn we hier samen ongeduldig, maar jij bent degene met DE telefoon waar de smsjes op binnen komen, dus hangen we vanmiddag aan jou voor updates :inlove:
@joseetje wrote:
Als ze dr vliezen konden breken had ze iig al wt ontsluiting erbij.
ach Huggie dan zijn we hier samen ongeduldig, maar jij bent degene met DE telefoon waar de smsjes op binnen komen, dus hangen we vanmiddag aan jou voor updates :inlove:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
spannend hoor…
Kom op Affie!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
xxxx
En ze krijgt zo’n mooie naam (Affie en ik hebben deze destijds aan elkaar verklapt )
Whaaaah wat spannend!!!
Ik volgde de vage smilies vanmorgen al niet maar het kwartje is inmiddels gevallen! :mrgreen:
Gaaf zeg, ik hang ook aan dit topic!!
Ik heb d’r toch nog even gesmst :oops: :oops: :oops:
Spannend!
Hopelijk gaat alles voorspoedig en is er snel een bub!
go Affie go !!!
liefs
Gerda
Ze heeft nu ruim 3CM ontsluiting, balen, ze gaan in overleg wat ze gaan doen.
spannend zeg!
Ze smst dat ze een beetje teleurgesteld is (logisch) en dat er weer wat langer tussen de weeen zit :thumbdown:
gog hopelijk gaat alles beetje voorspoedig hoor zoals de ontsluiting… en hoeft ze uiteindelijk geen ks…
oooow zooo spannend allemaal zeg!!