we gaan het doen

In december mislukte onze laatste icsi poging. Daarvan hebben we natuurlijk heel veel verdriet…



Maar nu is het tijd om op te ruimen, slik…

Ik heb net foto’s gemaakt. En straks gaat het mooie kamertje op mp. Ik vind het moeilijk maar het moet toch een keer gebeuren.



En dan het kamertje. Ik heb er al een bestemming voor.

Het wordt straks een studeerkamer en een hobbykamer.

Ik wil weer naar school om me te laten omscholen ws richting de kraamzorg. Ik wil met kinderen blijven werken.

En ook wil ik meer met taarten maken gaan doen.



Dus de babykamer is straks babykamer af…



Ondanks dat het pijn doet en ik het moeilijk vind, heb ik er ook wel zin in. Gek he?



Iemand nog leuke tips voor een hobby/studeer kamer?

Ik zou het niet weten, maar wil je zeggen dat ik onwijs veel respect voor je heb, dkke knuffel en succes/sterkte.

x

Dank je Sweet :-*

Topper! :-*



Hier 2 weken terug ook een begin gemaakt aan de “studie/hobby” kamer.



Ik weet hoe je je voelt.

Tips:



Ik heb alle oude eruit gehaald en de kamer is niet meer te herkennen :lol:

Das wel een goed idee. Zat inderdaad ook te denken aan een leuk nieuw behang.

Frank was het er ook mee eens.



Dikke knuff voor jou. Hoever ben jij er mee?

knap dat jullie de beslissing genomen hebben.





ik zou ook voor alles nieuw gaan met vrolijke kleuren, maar het wel rustig houden als je er ook wilt studeren.

misschien één wand in een knalkleur en de rest neutraal en wat kleurige accessoires erbij.

kijk anders eens rond op pinterest. Echt superleuke tips en handigheden voor indelingen en aankleding voor (hobby)kamers.

geen tips maar wel een dikke knuffel :hug:

lijkt me geen makkelijke beslissing. respect hoor :-*

@Krabje wrote:

Das wel een goed idee. Zat inderdaad ook te denken aan een leuk nieuw behang.

Frank was het er ook mee eens.



Dikke knuff voor jou. Hoever ben jij er mee?




Praktisch:

De vloer ligt er grotendeels in

De muren zijn gesaust

Lamp is gekocht

Vitrage ligt klaar



Emotioneel:

Gaat redelijk, moet zeggen nu ik eindelijk de stap heb gezet om te starten met verfen etc dat het beter gaat.

Sterkte met het verwerken en succes met de nieuwe fase! Respect!!!



Wel herkenbaar hoor. Mijn man wilde echt geen 2de (voor mij 2de, voor hem 3de) en dat heb ik nu min of meer afgesloten.



Ik ben sinds dit jaar met een studie begonnen en mijn werkplek is net af! ik had een duidelijk idee hoe ik wilde dat het eruit kwam te zien, maar mocht je inspiratie zoeken, kijk dan eens op Pinterest (app voor je telefoon/tablet, maar ook via de computer te vinden). Het is even ermee spelen om te zien hoe het werkt, maar je kan hier in ieder geval ontzettend veel foto’s en ideeën vinden op bijna alle vlakken. Als je je aanmeld met facebook, dan kan je zo ook je facebook vrienden Pinterest hebben weer makkelijk vinden!

Zo ook studie plekken en hobby kamers. En sowieso, heel veel leuke zelfdoe inspiratie. Erg leuk (en een beetje verslavend).