Na lang wikken en wegen, hebben manlief en ik besloten nog een keertje de uitdaging van een zwangerschap aan te gaan. We willen graag een broertje of zusje voor A.nouk, dus voors en tegen afgewogen, en de knoop in maart doorgehakt: Tijdens de vakantie naar Amerika (april) zouden we weer gaan proberen.
Ik kwam zwanger thuis :inlove:
Ondertussen ben ik 9,5 week ver, en heb ik twee goede echo’s gehad. Nou houden wij nog een extra slag om de arm, ons eerste kindje is in 2006 aan het begin van het tweede trimester overleden. Voor die tijd ook 3 goede echo’s gehad. Voor mij ligt de magische grens dus ietsje verder dan de standaard grens Maargoed, 2 goede echo’s is al een mooie stap in de goede richting, nietwaar?!
Bij de gyneacoloog is ondertussen de gang van zaken doorgenomen. Ivm mijn ziekte (bindweefselziekte) heb ik verhoogde kans op een aantal complicaties, waarvan ik ook het één en ander heb doorgemaakt de vorige keer. Ik had hartproblemen, vroege weeën (week 19 en 23), vroege verstrijking bmm, een gescheurde pees in mijn lies door de groeiende buik, enz. Bij de bevalling ging het ook niet helemaal goed, ik had zelfs een scheurtje in t bekken ervan. Daardoor heb ik vanaf week 26 bedrust voorgeschreven gekregen. Daarvoor vanaf week 19 al steeds meer rust, maar de laatste maanden dus volledige bedrust.
Dit keer ga ik weer onder extra controle bij de cardioloog, maar dit keer mijn eigen cardioloog, in de VU, ipv tijdelijk bij de plaatselijke cardioloog. Verder krijg weer inwendige echo’s om de lengte van de bmm te registreren. Zolang alles goed gaat mag ik hier in de stad bij de gyn lopen, maar wanneer t nodig is, kan ik evt. overgedragen worden aan de VU.
Spannende tijden dus weer! Ik ben benieuwd wat er allemaal komen gaat dit keer. En ookal kan ik soms best opzien tegen de zware medische tijd die me waarschijnlijk weer te wachten staat, ik vind het toch wel weer heerlijk om weer zwanger te zijn :inlove:
Dat wilde ik even met jullie delen :mrgreen:
spannend allemaal
GEFELICITEERD!!!
gefeliciteerd meid :dance: :dance:
Ik hoop dat je een gezonde en voorspoedige zwangerschap hebt.
Zo te lezen weet je wat je te wachten staat en heb je je er heel goed op voorbereid, en nu maar hopen dat het allemaal mee zal vallen.
:-*
Jaaa die banner he!!! wat moooiiiii :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
feliciteerd :inlove:
again LOL
Gefeliciteerd!! :inlove: :dance: :inlove:
jaaaaaaaaa niek, van harte meid!
En nu oppassen met die zonnebank he
Ahhh wat leukkkk, gefeliciteerd meiske… :inlove:
wat spannend allemaal zeg…
van harte gefeliciteerd
Wat leuk Niek…GEFELICITEERD!!
En wat spannend allemaal zeg…hoe zal je zwangerschap deze keer verlopen?!
Liefs Nathalie
Niek, joh wat spannend.
Van harte hoor :-*
en blijf vooral met ons delen :mrgreen:
wauw Niek! :: GEFELICITEERD ::
Niek gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd :inlove: :dance:
Moppie!! Ik wist het natuurlijk al maar nogmaals van harte!!! :-* :-*
Dank jullie wel
Femmie, neeeee, even geen zonnebank voor mij nu Hoeft ook niet, mijn moeder blijft me maar vertellen dat ik zo’n gezonde gloed over me heb, haha, dus ik ben voorzien voorlopig :lol:
Annemarie, long time no see (speak ) Hoe is t?
Affie, bedankt Geen geheimpje meer nu, haha, was ook wel leuk he, een geheimpje… Maar er lekker over kunnen kletsen is ook wel leuk!
Had nog een fotootje bij het begin berichtje willen doen, maarja, dement als een deur alweer…
Komt ie alsnog:
8 weken en 2 dagen (1,5 week terug)
@Niek! wrote:
Annemarie, long time no see (speak ) Hoe is t?
Goed hoor :-*
Zohee :shock: hij gaat lekker of niet soms? (je buik :mrgreen: )
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Erg spannend hoor, hoop dat jullie toch heerlijk kunnen genieten van je zwangerschap
En wou al een mooi buikkie :inlove: :inlove: :inlove:
Al een mooie buik! Sommige moeders zouden daar al jaloers op zijn!
Spannende tijden dus weer. Hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt, en bevalling natuurlijk (maar dat duurt nog efkes).
:thumbup:
Gefeliciteerd hoor! Hopelijk gaat alles voorspoedig!