We gaan er weer voor!

Na mijn miskraam had ik het idee dat ik even een paar maandjes zou willen wachten. De vakantie kwam eraan en alles… maar nu m’n eerste ongesteldheid er weer op zit heb ik eigenlijk gewoon zin om er toch gewoon voor te gáán.

Ik denk dat het wel meespeelt dat ik niet “voor god” wil spelen. Toen we een tweedekindjeswens kregen leerde een rekensom dat het in verband met onze geplande vakantie “niet uitkwam” om er meteen voor te gaan.

Ik denk wel eens “stel dat we het wél gedaan hadden… was het dan wel goed gegaan…?”

Dus: we laten het komen zoals het komt… en we hopen snel weer zwanger te zijn van een gezond frumpie! :mrgreen:

Heeeeeeey Pino,… dan maar opnieuw alle succes voor jullie. :inlove: :thumbup:

Een miskraam hakt er toch ook wel in hoor. Hoe het ook uitkomt het is niet niks. En soms kan dan even een rustmoment goed doen.

Fijn dat je voor je zelf al zo snel de rust hebt terug gevonden en de kracht om er weer voor te gaan. Helemaal leuk .

Alle goeds en liefs Bianca. :-*

Precies, gewoon het lekker laten komen zoals het komt. Ik was na een miskraam met een ongi ertussen zwanger van lasse. Je schijnt ook extra vruchtbaar te zijn na een zwangerschap en na een miskraam. Dus gebruik ervan maken zou ik zeggen.

Succes

Wat spannend meis!!!

Ik herken jouw gevoel wel. Toen wij pas begonnen (zo’n 4 jaar geleden) toen zei ik ook nog: oh ik hoop eigenlijk dat deze maand niet gelukt is, is niet echt praktisch met de Kerst :wall: :silenced: :wall:

Had ik alles geweten, had ik het NOOIT gedacht :mrgreen:

Heel veel plezier en hopelijk lukt het gauw en mag jullie kleine meis gauw een brusje verwachten (oeh dat zal ze wel leuk vinden, moedertje :inlove:

Het gaf mij ook een dubbel gevoel om een maandje niet te proberen, omdat ik dan rond de tijd van Jeltes* jaardag uitgerekend zou zijn.

Door dat dubbele gevoel er toch gewoon voor gegaan. En tada, het was idd onze maand.

Niet handig en voor mijn gemoedrust ook helemaal niet prettig, maar als ik er weer voor zou staan, dan zou ik het weer doen.

Hopelijk is het voor jullie binnenkort ook raak, met 9 maanden later een prachtkindje :thumbup: Nu of over een paar maandjes. Wat maakt het uit? De baby is gewenst en mag komen. Veel succes :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Dan doen wij met jullie mee!!! :wink:

Ik mag als het goed is 22 mei weer aan provera beginnen en dan als alles loopt volgens plan begin juni aan de hormonen…dusse ook wij gaan er weer voor! Duim voor je, jij dan ook voor mij??? :wink:

Liefs wienie

Spannend Pino, ik wens je alle goeds!! :-*

Heel veel klus plezier :inlove:

Veel plezier met klussen meis :-*

Nathalie wou je ff succes toewensen en dat je maar snel zwanger mag raken.

Groetje Ellen