WC paspoort

We hebben vorige week een WC paspoort thuisgestuurd gekregen van Pampers (kandoo), heel handig en leuk ding, met 3 vellen stickers en een deurhanger met niet storen, en een diploma.

Leuk! Direct aan Daphne laten zien en uitgelegd, als jij een plasje/hoop op de pot of wc doet, mag je een stickertje plakken, en als de blz. vol is krijg je een klein kadootje, wilde ze direct alle stickers plakken hahahaha slimmerd! :smiley:

Maar wat ik wilde vragen wat is nu het handigste, na elke plasje/poepen op de wc/pot een sticker plakken of aan het eind van de dag? er kunnen ongeveer 10 plakkers op zo’n blz. dus raakt aardig snel vol op een dag.

Iemand een idee? :smiley:

PFF wat een gedoe he? het dat zindelijk worden!

Ja, dat ding kregen we ook een paar weken terug.
Vond het een beetje vreemd ding trouwens. We hebben zelf al een ander stickersysteem gemaakt, en die stickertjes doen mooi mee, het boekje is inmiddels al kwijt.
Ze krijgt elke keer een sticker als ze iets op de wc doet, maar dat is nog niet zo vaak helaas.

als het plassen al heel goed gaat, kun je het ook doen elke keer als ze op de wc poept.
dat is moeilijker (zegt men) dan plassen
of zelf nog een vel er bij halen …

Ik had ook inderdaad al een soort kalender uitgeprint waar we stickers op konden plakken.
Als dit ding vol is, gaan we gewoon daarmee verder, stickervellen genoeg in huis

Poepen kan ze nog niet op de pot, maar dat komt nog wel hoor, plas gaat best al vaak goed…

we doen rustig aan komt vanzelf wel…

bedankt voor jullie antwoorden :smiley:

elke keer als jan op het potje poepte, hingen we de slingers op, vond ie geweldig.
we hadden ze ze liggen dat hij het zelf kon pakken

oooh die hebben wij niet gekregen :frowning:
Maar had al wel zelf die kandoobox met doekjes gekocht vond het ook wel heel handig en ruikt zooooooo lekker ;D

Kus Monica

Ja lekker fruitig ;D veeg m’n eigen kont er ook wel mee af…

Ze zijn er nu ook in een nieuwe geur!
Wij hebben ook geen pamper stickerboekje gekregen, hmmm ga zo wel eens even naar de pamper site, want gratis dingetjes wil ik OOK!!

Dat stickertjes plakken is hier niet meer nodig, want mijnheer was van de een op andere dag ineens dag en nacht zindelijk… Kleine kinderen ??? ::slight_smile:

hahaha Ja idd Kaar, Ik gebruik ze zelf ook wel!
Heb normaal voor ons ook een bakje maar ja om nou 2 bakjes er neer te zetten :stuck_out_tongue: