wc bril verkleiner

Hallo,



Ik wil gaan beginnen met zindelijk worden met mijn dochter. Nu hebben we een potje en daar heeft ze een paar keer op geplast, maar dat is eigenlijk weer een beetje verwaterd. Nu wil ik haar overdag in dr blote billen laten lopen en haar dan op onze wc zetten.



Vandaar dat ik nu opzoek ben naar een wc bril verkleiner.

Wat zijn jullie ervaringen?



Alvast bedankt!



Groetjes

ik heb er nooit een gebruikt

en ook geen potje



ze gingen hier gelijk op de grote wc.



het potje gebruiken we nu alleen nog als ze buiten in het badje zijn, zodat ze neit elke keer nat naar binnen hoeven

Vonden ze dat dan niet vervelend? Ik heb mijn dochter er ook wel eens op gezet, maar ze heeft dan totaal geen houvast en valt bijna door de bril heen :wink:

Hoi!

Wij hebben een soort trapje met brilverkleiner eraan.

Vind het handig want ze hebben meteen een opstapje en ingeklapt neemt hij niet veel plaats in.



Er zijn ook toiletbrillen met een ingebouwde brilverkleiner, dat lijkt me ook wel handig :thumbup:



Groetjes Amaya.

hier ook het trapje met verkleiner. De verkleiners die je los koopt zaten eigenlijk allemaal erg los bij ons in de bril, dus die schoven alle kanten op en hierop durfde ze wel te zitten. Overigens heeft ze eerst een hele tijd alleen op het potje geplast en daarna is ze pas over gegaan op de trap met verkleiner die nu ook alweer ruim een half jaar ongebruikt staat, want nu klimt ze dus gewoon op de bril ( wat overigens het handigst is, want die verkleiner hebben ze natuurlijk ook niet overal bij winkels e.d. )

ze hebben er hier eigenlijk bijna nooit over geklaagd,



maar ze begonnen ook vrij laat met zindelijk worden.



wij zijn pas begonnen toen ze het zelf gingen aan geven

de brilverkleiner was hier :thumbdown:

omdat hij telkens wat verschoof vond Elize het doodeng om er op te zitten. in eerste instantie ging ze alleen op het potje en later toen ze het niet meer zo eng vond gewoon op de wc.

Het ging/gaat hier super met verkleiner !

Deze komt bij Hema vandaan geloof ik.

Hier ook met een verkleiner, wij hadden hem bij de lidl vandaan, zag ze nu weer in de folder.

de verkleiner zit hier prima!

prenatal geloof ik, 5 euro

Onze verkleiner is van Prenatal en super! Oudste gaat nu zonder, behalve als ze een grote jurk aanheeft, die valt anders in de WC! (verkleedprinses). Jongste durft echt niet zonder verkleiner, maar zit liever op het potje!

wc verkleine van prenatal, die kan je zo op de bril zetten, dus hoef je nit eerst de wcbril omhoog te doen enzo. Ze red zichzelf!

wij hebben ook die van de lidl, vond hem prima in gebruik. Een klein krikje erbij zodat hij er zelf op kon klimmen en het was goed te doen. Geloof dat de wc-bril-verkleiner 5 euro was en het krukje ook zoiets…

@Fietje wrote:

de verkleiner zit hier prima!

prenatal geloof ik, 5 euro




hier idem. Voor twee kids al gebruikt :mrgreen:

Onze kinderen hebben noch een potje of verkleiner gebruikt. In het begin was het even helpen en laten voelen dat ze zelf even moeten helpen steunen maar dat ging vlot vanzelf.



We hebben verkleiners gehad maar vonden het een drama met billen en voorkant vegen. Dus we ermee!

@alyt wrote:

Hier ook met een verkleiner, wij hadden hem bij de lidl vandaan, zag ze nu weer in de folder.


Die hebben wij ook :thumbup:



We hebben er ook een van Kruidvat, maar die verschuift wat en dat vinden de kids niks en willen dan vaak niet.

hier een standaard bril met verkleiner er in maar moet eerlijk bekennen dat ik die nog nooit gebruikt heb hier hebben we wel een potje en nog een losse verkleiner maar djessy heeft er nog niet veel behoefte aan.

Wij hebben de ‘familyseat’ :thumbup: :thumbup: :thumbup: (google maar eens). Hij zit erop sinds Nien 2 jaar is en wordt echt voor al het wc-gebruik van onze drie kinderen gebruikt. Ook vriendjes en vriendinnetjes vinden onze ‘echte kinder-wc’ altijd erg interessant en handig.

Riley is panisch voor de grote wc, met verkleiner (marskramer) gaat het prima.

Ik ben er helemaal niet in thuis maar wou deze tip geven:

Bij de lidl lagen er van de week een heel schap met wc verkleiners. Een leuk prijsje om het eens uit te proberen. (Nu heb ik de prijs niet onthouden maar goed is nooit zo heel prijzig daar)