Ach gut… zit DWDD te kijken en Waylon krijgt net zijn 1e gouden plaat. Hij wordt er echt emo van :inlove: :inlove: Zo schattig om te zien!
Wat een stuk is het trouwens :drool: :drool:
Super knap dat hij daarna nog een liedje kan zingen!
Leuke gozer, hij had het veeeeel verder kunnen schoppen als hij niet met drugs in aanraking was gekomen. Ik ken hem via een vriendin van 100 jaar geleden. Toen zong hij nog Country Western en was als kind al platen in Amerika aan het opnemen! Toen hij meedeed aan Holland’s got Talent zaten de ouders van mijn vriendin ook in het publiek, toen had ik pas door dat hij het was! (Hij zong vroeger het liedje Harry de Hengst van de Megablubberpowerrace bij Telekids.)
Heerlijk die waylon!!
Lekkere stem, heerlijke kop en wat een uitstraling!!
Die gouden plaat heeft hij verdient.
Zonde hoe dingen kunnen lopen dan! Maar goed, hij heeft nu toch ook al een hoop bereikt!
Ik zat ook te kijken en ik ken die hele zanger niet.
Vond het wel mooi dat hij er zo emotioneel van werd. :thumbup:
De gemiddelde Nederlander krijgt niet zo’n geweldige waardering van zijn baas als hij zijn werk goed doet…
Leuk hè!!
En wat is het toch een lekkere vent:inlove: :inlove:
Nu alleen z’n haren weer langer, vind ik.
oh wat leuk zeg!! Ja hij is echt goed!!
Zat zelf ook even wat tranen weg te vegen :oops: Heb toevallig van de week zijn hele verhaal in de Viva zitten lezen en daarom greep het me even extra aan :shifty: Maar vond het ook zo mooi dat het echt zo onverwachts kwam en dat hij daarna idd toch nog zo een mooi nummer eruit krijgt En ja het is een lekker stuk :drool: En met langer haar zelfs nog meer :drool: :drool: :lol:
@Pé wrote:
De gemiddelde Nederlander krijgt niet zo’n geweldige waardering van zijn baas als hij zijn werk goed doet…
De gemiddelde Nederlander verkoopt ook niet zoveel cd’s.
Waylon, heerlijke stem :inlove:
Waylon :inlove: :inlove: :inlove:
@Tante Soesa wrote:
(Hij zong vroeger het liedje Harry de Hengst van de Megablubberpowerrace bij Telekids.)
http://www.youtube.com/watch?v=OoEWOh2M8Eo
deze bedoel je :inlove: mijn jeugd :inlove:
of deze bij 0:54
http://www.youtube.com/watch?v=vBGh_uYar1M
vandaag is hij in almere
@meissie wrote:
Heerlijk die waylon!!
Lekkere stem, heerlijke kop en wat een uitstraling!!
Die gouden plaat heeft hij verdient.
Eensch! :mrgreen: