Waxinelichtjes / theelichtjes

Welke gebruiken jullie en wat zijn nou echt goede? Blokker? Hema? Ikea? Dus die helemaal opbranden? En na een keer uitgeblazen te zijn weer aangestoken kunnen worden? Ik weet dat er ooit een test is geweest (Kassa? Consumentenbond?) maar kan het niet vinden… :think:

Ik heb nu alles opgebrand en ga straks nieuwe (goede!) kopen. Dus, vertel-vertel! :mrgreen:

Ik heb eigenlijk alleen maar de waxinelichtjes van de action. Ben er tevreden mee dus nooit andere geporbeerd :thumbup:

degene die echt goed zijn vind ik dan zijn die van Bolsius en Gouda, maar die zijn ook behoorlijk aan de prijs.

Van de goedkopere soort ben ik tevreden over die je bij de Blokker kan kopen. Is een kartonnen doos met 105 (logisch aantal :wink: ) stuks.

Die flakkeren wel iets vaker/meer vind ik.

De hele goedkope word ik gek van het walmen en flakkeren dus ik hou het bij Blokker en Bolsius of Gouda in de aanbieding :thumbup:

action en ben er tevreden over, kwa prijs geen idee ,

maar die branden helemaal op en ik meen achter1 5 uur, vind ik prima.

Dus elke avond nieuwe.

Ze flakkeren ook niet steeds en walmen niet, dat vind ik prettig,

moet zeggen van blokker en hema nooit geprobeerd, vind ik prijziger , althans destijds.

Ik heb altijd een megazak van de kwantum…

haal ze steeds weer, dus volgens mij weinig klachten over :wink:

Ik zweer bij die van Blokker!!!

Heb die van de Action ook eens gehad en die gingen met kuipje en al in de fik!!! :shock: :shock: :shock:

Als ik nu iets koop/krijg met een waxinelichtje erin, gooi ik die meteen weg en doe er een Blokkkerlichtje in…

ik steek alles in de fik waar een lontje aan zit :mrgreen:

nee serieus ik let daar echt niet op , zodra me waxinelichtjes op zijn neem ik de eerste de beste zak mee die ik tegen kom met boodschappen .

duss onnodige post van mij , maar wilde het gewoon ff delen :lol:

Ik moest even kijken waar die van ons van zijn want ze branden goed en lang (4 uur); ook Bolsius dus. Altijd gedacht dat ik een goedkope zak van Ikea had, haha!

@Mutsie86 wrote:

Ik heb eigenlijk alleen maar de waxinelichtjes van de action. Ben er tevreden mee dus nooit andere geporbeerd :thumbup:

ik ook :thumbup: heb die van ikea ook wel maar die branden korter en walmen wat meer

Die van de Action vind ik dus echt ruk. Ze lekken vaak door het aluminium heen zodat ik alle glaasjes weer schoon kan krabben :wall: en ze branden maar kort. De cupjes zijn niet zo heel hoog.

Ik heb nog nooit zo nagedacht bij de kwaliteit van een waxinelichtje… Voor mij is het een pot nat: Ze zijn rond, meestal wit in een zilverkleurig bakje en je steekt het aan. Klaar… :think:

@Mutsie86 wrote:

Hier ook altijd waxinelichtjes van de Action.

Die branden langer dan andere merken die wij geprobeerd hebben. Ik blijf dus bij de waxinelichtjes van de Action!

Bij ons blijven ze zo’n 5 uur branden. Nooit geen problemen mee gehad en ze zijn niet zo duur.

Ik heb van gouda en die branden 6,5 uur :thumbup:

Ik haal ze altijd bij de Xenos…Ook nooit problemen mee gehad…Meen, 75 stuks, 6 uur brandtijd en € 3,95…

Mijn geurkaarsjes haal ik dan wel weer van Bolsius omdat ik die altijd het lekkerste vind :mrgreen:

Wij hebben die van de Blokker altijd :thumbup:

Één keer van de Kwamtum gehad maar daar komt geen licht vanaf :?

En ze branden ook niet zo lang… :thumbdown:

die van de Hanos zijn heel goed!

suzanne

Ik heb ze van overal vandaan en merk geen verschil… Vind ze allemaal wel goed hoor. :wink:

Ik heb die van het kruidvat of van de Xenos en ik zweer erbij branden helemaal op, en branden ook lekker lang uur of 4,5 denk ik wel

Nou, ik heb er gekocht; bij Blokker 3,95 voor 105) en van Bolsius bij Schlecker (3,99 voor 100). En zie hier het verschil: links die van Blokker en rechts Bolsius.

Die van Blokker gaan soms niet meer aan als ze uitgeblazen zijn geweest.

IEdereen bedankt voor alle info! :thumbup:

WAT EEN LEUKE DECO!!!

Hmm en het prijsverschil Bolsius en Blokker valt wel erg mee zeg…