waveboard???

Hey allemaal,

volgende maand wordt onze eerstgeborene alweer tien jaar. En op de vraag wat hij voor zijn verjaardag wilt antwoordde hij een waveboard. Van de week al even gekeken bij de speelgoedwinkel en wat zijn die dingen belachelijk duur. De goedkoopste is al honderd euro. :shock:

Weet iemand misschien een webwinkel of zo waar ze voordeliger zijn want ik vind dit wel erg veel geld. We willen er ook nog beschermdingen bij voor hem omdat hij motorisch wat onhandig is. En dan is het wel een heleboel geld.

ze heten toch waveboard? Of zeg ik het nu al die tijd verkeerd :oops:

Maar action heeft de neppe versie. Hoe duur weet ik niet, zal tegen de 30 euro aanzitten. Spongebob erop.

Edit: weet nu wat een waKeboard is :oops: :wall: haha sorry geen idee van verder. :oops:

Heb je nu niks aan maar hij was dacht ik 2 week terug in de aanbieding bij een speelgoedwinkel.

Ik zou gewoon ff gaan googelen en de speelgoedwinkels in de gaten houden.

Maar ze zijn echt duur maar ook wel een hype hoor,ik snap zelf niet wat er nou zo leuk aan is hahahahaha.

Mijn buurmeisje heeft er 1 van de zwarte markt, 39euro geloof ik…

En ze waren laatst in de aanbieding bij de Intertoys.

Ik ga mn buren zo nog wel ff vragen of ze nog een goedkoop adresje weten.

Ik heb ze van de week gezien bij de Action voor € 49,95.

@esmie wrote:

snap zelf niet wat er nou zo leuk aan is hahahahaha.

Zag gister 2 koters op zo’n board proberen hun moeder op de fiets bij te houden… ik had echt zoiets… als je dan eh een lange afstand wilt… dan ga je toch skaten of op een skateboard? Dat maakt tenminste nog tempo, maar zo’n waveboard… hoe knap ook… is niet echt gemaakt voor lange stukken op tempo mijns inziens.

ik heb echt een enorme hekel aan die krengen op het schoolplein lopen ze er meer tegen je benen aan te race of voor je voeten mee te iriteren hier komt hij er echt niet.

sorry heb dus ook geen idee waar je die krengen kan krijgen wil eigelijk weten hoe je er af komt :mrgreen:

haha was het toch een waveboard haha :lol:

Mamadidi: bij ons op school werd het ook te gek, daarom hebben ze dit bedacht: op maandag is het waveboard dag, dinsdag skeeler dag, donderdag voetbaldag en vrijdag eenwielerdag.

De andere dagen mag er dus niet op een waveboard gespeeld worden.

Zijn idd ondingen, heb al 2 gebroken polsen gespot en behandeld :thumbdown: :wall:

ik ben er voor dat er alleen tijdens de pauzes met die dingen ge ja wat doe je er eigelijk op ??? en veder niet want als er ouders komen met kleine kinderen om andere kind/kinderen weg te brengen er geen last van onder vinden .

intertoys, blokker, top toys allemaal voor €50,- mocht het zo zijn dat die bij jullie in buurt niet zitten dan wil ik m desnoods hier kopen en versturen… dan ben je altijd goedkoper uit…

Bij sidder (webshop) hebben ze ze ook en goede service :thumbup:

Op de markt vandaag zag ik hem staan voor 40 euro, maar daar heb je

nu niets meer aan :wink:

Bij ons op het schoolplein zijn ze trouwens verboden, veels te gevaarlijk

vond de directrice ze tussen alle andere rondrennende kinderen :thumbup:

@Brigitte wrote:

Bij ons op het schoolplein zijn ze trouwens verboden, veels te gevaarlijk

vond de directrice ze tussen alle andere rondrennende kinderen :thumbup:

achternichtje kon het heel erg goed… gevallen… schouder gebroken…

hier mogen op kinderwagens en buggy’s na geen rollende dingen het schoolplein op. Eh nou rolstoel zal vast ook wel mogen :wink:

Fietsen parkeren en dingen als step, skates etc etc mogen gewoon niet.

Alleen als je ze bijv. net op je verjaardag hebt gekregen mag je 1x showen in de klas en mag je dus rollend het schoolplein over… maar dat zijn er geen 10 tegelijk natuurlijk :mrgreen:

dan mag ik dus wel bij jou op het school plein komen met mijn rolstoel :mrgreen:

@mamadidi wrote:

dan mag ik dus wel bij jou op het school plein komen met mijn rolstoel :mrgreen:

van mij wel :wink:

Of je gyn ermee akkoord gaat?

Naar drenthe ??? nouuuuuuu denk het niet.

@mamadidi wrote:

Naar drenthe ??? nouuuuuuu denk het niet.

Kom je bij mij op het schoolplein, stukkie dichterbij :lol:

(denk ik, als je aan de andere kant van noord-holland woont kan het nog ver zijn haha)

ik woon bijna op texel hahahah

Mijn werk zit in b.reezand haha dus dat is dan dicht bij :wink: