Wauw.. ik heb eens iets gewonnen waar ik erg blij mee ben!

Okee, dit had ik even niet verwacht zeg.



Ik zat RTL 4 Me te kijken… okee ja ik weet het, erg bijzonder is het niet haha, maar er was even niets anders. Ik ben op dit moment erg bezig met afvallen enzo (ik wil graag zo’n 20 kilo kwijt om mijn eigen kleding weer aan te kunnen, i.p.v. nog wat zwangerschapskleding…), maar erg hard gaat 't nog niet. Logisch, wat er in al die tijd sluipend aan is gekomen, gaat er niet binnen een maand af :wink: )



Er was een artikel in dat programma over afvallen en een speciale methode van een kliniek in R’dam. Nu kon je zo’n afvalpakket winnen van die kliniek, t.w.v. 379 euro :shock: :shock: . Ze beweren dat je daarmee sneller en effectief op kan afvallen, en daarnaast op bepaalde plaatsen af kan vallen, naast uiteraard een goede en gezonde voeding. Dat lukt me wel, die voeding en bewegen, maar dat vet wil maar niet weg. Toen deden ze een oproep, de eerste 10 mailers krijgen zo’n pakket… ik zat toch achter de mail, en heb dus gemaild… :oops: En eigenlijk, nadat de mail aangaf dat 'ie verstuurd was, had ik zoiets van yeah right. Ze maken natuurlijk iedereen wijs dat 'ie de 400ste mailer is ofzo.



Nou, viel ik me net toch even keihard van mijn stoel!!! Wordt ik net gebeld, door die kliniek, ik was de eerste en heb dus zo’n pakket gewonnen :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: binnen een week wordt 't thuisgestuurd… weet natuurlijk niet of het echt werkt, maar 't is 100% natuurlijk materiaal dus kan geen kwaad om te proberen. En als 't niet werkt, heb ik er lekker toch niks voor betaald :mrgreen: overigens hoef ik nu geen preek over ‘je kan beter gewoon natuurlijk afvallen enzo enzo enzo’ :silenced: ik ben gewoon ff heel erg blij, baadt 't niet dan schaadt het niet!

tuurlijk ben je blij!

als je graag wil afvallen en je wint een afvalpakket, kan je het altijd proberen natuurlijk.

en helemal als het natuurlijk is, zal het niet heel veel kwaad kunnen denk ik…

hou je ons op de hoogte van het effect??

leuk joh… wat voor product is het dan precies?

Pacoo!! geweldig! ik wist dat je wilden afvallen, heb ik ergens gelezen,

maar super zeg, leuk toch dat zoiets te winnen valt?!



Hoop dat het werkt :mrgreen:

Kijk dat is nog eens leuk meegenomen.

Ik ben benieuwd wat het pakket voor jou kan betekenen. Zoals jij al zegt baat het niet, schaad het niet haha



Hou je ons op de hoogte??

Zo zie je maar weer, niet geschoten is altijd mis!!!



Tof toch juist al die producten. Misschien val je onwijs goed af op de juiste plekken, zelf zou je iets voor dat bedrag nooit kopen!!!



Ben trouwens wel benieuwd of het gaat werken, laat je ons dat nog weten???

tuurlijk laat ik het jullie weten!

Voor dit bedrag zou ik inderdaad nooit iets kopen. Belachelijk haha.



@jet: het is een product van Karin de Zoete (de Linaforte 2 zones lijn, moet je maar even kijken op haar site (de bekende letters ervoor en erachter :wink: )



ben benieuwd :dance:

leuk zeg!

ben benieuwd of je er baat bij hebt!

De eerste nog wel :dance:

Kei leuk, ben benieuwd :thumbup: :dance:

wouw leuk zeg!!! Ben benieuwd of het werkt!!

succes ermee!

Gefeliciteerd met je prijs! U gaat door voor de kledinggarderobe! :mrgreen:



Geweldige prijs hoor, kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent!



Succes ermee! :thumbup:

super dat je het gewonnen hebt, ben benieuwd of het werkt…

:dance: :dance: :dance:



Gaaf zeg, gefeliciteerd!!

Spannend hoor! Gefeliciteerd!

Super voor je!! Wat een verrassing zeg, ik ben heel benieuwd hoe het werkt, zou het leuk vinden om nog eens te lezen hoe het gaat.



En of het beter is dat je op een andere manier afvalt weet je toch ook niet ?

Je hebt het zelf over gezonde voeding etc. En daarnaast moet je vast wel wat bewegen enzo. Als jij je doel maar behaald en happy en gezond bent, da’s het belangrijkste. Het komt in je schoot vallen dus doe er je voordeel mee!



Ik ben nu 3 kg afgevallen omdat ik ziek ben, dat is ook geen natuurlijke manier van afvallen :wink:



Wat ontzettend leuk zeg!! :smiley:

Gefeliciteerd!



Laat je nog even weten of het werkt, ben namelijk wel benieuwd!

@Karin2 wrote:

Super voor je!! Wat een verrassing zeg, ik ben heel benieuwd hoe het werkt, zou het leuk vinden om nog eens te lezen hoe het gaat.



En of het beter is dat je op een andere manier afvalt weet je toch ook niet ?

Je hebt het zelf over gezonde voeding etc. En daarnaast moet je vast wel wat bewegen enzo. Als jij je doel maar behaald en happy en gezond bent, da’s het belangrijkste. Het komt in je schoot vallen dus doe er je voordeel mee!



Ik ben nu 3 kg afgevallen omdat ik ziek ben, dat is ook geen natuurlijke manier van afvallen :wink:





Misschien wel natuurlijk…maar niet gezond. (Geddit!?? Natuurlijk val je af als je ziek bent, en als je ziek bent ben je niet gezond!)

@Kim3e wrote:

Gefeliciteerd met je prijs! U gaat door voor de kledinggarderobe! :mrgreen:




:lol: :thumbup:



Ik ben benieuwd, het pakket zal volgende week binnenkomen (tussen de 4-5 werkdagen), en daar zit ook de hele uitleg van het proces bij. En bij vragen of steun kan ik de eigenaresse van de kliniek bellen voor persoonlijke begeleiding :dance:

Hee, da’s gaaf!!! Succes alvast :thumbup:

wow!!! GEFELICITEERD!!! Zo zie je maar…niet geschoten is altijd mis!!