Watvoor wasdroger???

Wij hebben ook een miele wasdroger, die staat bovenop onze wasmachine en neemt dus eigenlijk net zo veel ruimte in als de wasmachine alleen.

Ik heb een 2e hands volledig nagekeken miele droger… Hiervoor had ik Bauknecht maar dat is me niet zo heel erg goed bevallen…



Let er bij een droger op dat het stof opgevangen wordt (door van die gaasjes) en dat het verder bijna nergens naartoe kan… Bij mijn vorige droger kon dat dus wel en doordat het stof overal ging zitten is hij ermee gestopt… Je krijgt dat nl nooit meer weg…



Overigens kun je een condensdroger gewoon aansluiten op de afvoer… Je moet dan wel iets veranderen, maar dat weten ze in de winkel wel…

Hier een AEG en ik vind hem super!



Wat een uitvinding zo’n droger :thumbup:

ik heb mijn whirlpool condensdroger nou 8 jaar en het is een super ding ik denk wel dat ik langzaam moet gaan denken dat hj vervangen moet worden hij begint af en toe wat harder geluid te maken maar hij doet het toch nog prima en de prijs is netjes te betalen vind ik :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@miekske wrote:



Overigens kun je een condensdroger gewoon aansluiten op de afvoer… Je moet dan wel iets veranderen, maar dat weten ze in de winkel wel…




Dat klopt :mrgreen:

Ik hoef de bak nooit te legen,het water gaat meteen via de slang het putje in :thumbup:

@prinsjeJason wrote:

@miekske wrote:


Overigens kun je een condensdroger gewoon aansluiten op de afvoer… Je moet dan wel iets veranderen, maar dat weten ze in de winkel wel…




Dat klopt :mrgreen:

Ik hoef de bak nooit te legen,het water gaat meteen via de slang het putje in :thumbup:




Hee, daar zou ik me dus best eens in kunnen gaan verdiepen :think:

Ja is echt handig :thumbup: :mrgreen: ik hoef nooit op te letten of de bak vol is met water.

Het water loopt meteen weg via een slang die mijn partner in het putje heeft gestopt.

Ik weet ook niet precies hoe of wat,kun je beter even informeren in de winkel waar je de droger gekocht hebt :think:

Of anders bij gam*a

Ik ga eerst mijn vriend eens vragen of ie de gebruiksaanwijzing voor me zoekt :mrgreen:

Ohhhhhhhh wat ben ik lui! :naughty: