Hallo,
Ik ga in juni trouwen.
Nu wil ik graag mooie hold ups dragen.
Maar heb alleen maar witte gevonden.
Wil graag huidkleurig met een ivoorkleurige band.
Waar o waar en het liefst niet te duur.
Mn zus had ze in de bruidszaak, 60 euro :shock: .
Dat kan hopelijk goedkoper
groetjes Claudia
Volgens mij had ik ze gewoon bij de Livera of Hunkemoller vandaan
Ik had ze bij vroom en dreesman, of bijenkorf gekocht
Bijenkorf!
Volgens mij bij Livera.
Mijn oma kocht ze altijd bij de HEMA :mrgreen:
Zou gewoon bij de Hema , V&D e.d. kijken. Keuze zat denk ik. Volgens mij had ik ze van de V&D. Kan je nog een extra paar kopen,om te kijken hoe ze zitten (en blijven zitten).
V&D! Hebben ze hele mooie, met een plakrand, en een mooie kanten rand Heb ik ze ook gehaald, waren ze stukken goedkoper
Ik heb destijds wel een reserve paar gekocht, uiteindelijk niet nodig gehad maar straks zit je met een ladder…
Ulla popken, die had ik, ik heb lange benen, ze blijven goed zitten :thumbup:
Ikzelf had gewoon lekker panty kousjes aan hoe sexy :lol:
Thx, zal eens in Rotterdam verder neuzen
Hoi Claud,
Alvast eenhele fijne voorbereiding op je geweldige dag :mrgreen:
Uh … als je in juni trouwt heb je misschien geen kousen nodig en bespaar je het hele bedrag :mrgreen:
Ik heb dus geen flauw idee waar je die haalt en of het blijft zitten, ik heb gewoon GEEN kousen onder mijn trouwjurk aangedaan, niet zichtaar met die lange jurk in mijn geval en panties vind IK jeuken. Ik had geluk was 23 graden in oktber.
Als je ze wel vindt en wilt, denk ik dat een reserve paar een goed idee is :-*
groetjes, Petri
Ik ben in juni getrouwd. Had ook hold up kousen gekocht maar op de dag zelf besloten ze niet aan te trekken. Gelukkig maar want die dag was het 25 graden en dan zweet je echt in kousen.
Ik heb ze toen bij een beenmode sprciaalzaak gekocht, jambelle.
Mijn hold up kousen kwamen ook bij Jambelle vandaan. Tante van mijn man werkt daar, dus kreeg ik ze van haar, erg lief.
Ze bleven heel erg goed zitten.
Ik had ze volgens mij bij de V&D vandaan…
En ik was juist blij dat ik ze wel aan had, al was het op onze trouwdag boven de 30 graden, maar anders had ik vast blaren gekregen van m’n schoenen… En warm had ik het toch wel. :mrgreen:
z’n beenmode zaak die je vaak op stations ziet
zou best jambelle kunnen zijn klinkt namelijk bekent
waren heel fijn
Ik had hier een paar bij de Jambelle en een paar bij de bruidsmodezaak vandaan. Beiden hold-ups. Het was bij ons in juli ook dik 25 graden, overdag heb ik ze aangedaan en in de avond toen de gasten kwamen even, maar enkel voor de foto’s en het trouwen, verder lekker zonder!
Maar hadden jullie ook zulke? :)
Want Hold ups heb ik vaker aan, maar de normale zeg maar.
Nu zoek ik speciale voor de trouwdag, dus huidkleurige kousen, maar geen huidkleurige band, maar ivoor.
En die kan ik dus nog niet vinden voor een leuke prijs :)
ik had 1 paar huiskleurige met ivoore band en 1 helemaal huiskleurig
vraag me niet waarom ik heb geen idee
zal toen vast een heel goede reden hebben gehad hahhahaha
en prijs geen idee zullen niet mega duur zijn geweest anders had ik het ook niet gekocht
heb ze bij de hema toen gekocht via website besteld en kon ze bij de dichtbijzijnste hema ophalen waren toen onder de 10 euro
@Claud77 wrote:
Maar hadden jullie ook zulke?
Want Hold ups heb ik vaker aan, maar de normale zeg maar.
Nu zoek ik speciale voor de trouwdag, dus huidkleurige kousen, maar geen huidkleurige band, maar ivoor.
En die kan ik dus nog niet vinden voor een leuke prijs
Heb je een reguliere lingeriezaak geprobeerd? Als ze het niet hebben kunnen ze dat misschien bestellen voor je. Je zult dan iets duurder uit zijn dan bij V&D maar geen 60 euro per paar.