Watervrij...!!!

Jaaaa…!!! Chris is watervrij…!! Hij was al een tijdje bezig met stunten in bad… Water in zijn eigen gezicht gooien en zo… Vorige week ging hij ineens op zijn rug liggen en deed zijn oren onder water… !!! Stap 1 op weg naar watervrij zijn…



Vanmorgen ging Frank zwemmen met Chris (for the record: in een bad dat gezuiverd wordt op basis van zouten, niet met chloor)… Eerst kijkt hij dan altijd even de kat uit de boom en hangt als een aapje om je nek… Na een kwartiertje is ie niet bang meer, en komt het bravoure-mannetje in hem naar boven… Dan gaat ie kleppen en druk gebaren met zijn handen en zo…



In het zwembad wilde hij ineens op de rand staan en in het water springen… Dus dat deed ie… Helemaal kopje onder dus… En keihard schateren toen ie boven kwam… :shock: En dat dus achter elkaar… Hij vond het prachtig… En hij is dus officieel watervrij nu…



Frank was apetrots op Chris… :inlove: En alle vaders in het zwembad jaloers op Frank…

:clap: voor je waterratje!!!

joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



go chris !!!



op naar de olympische spelen van ( ff denken) 2014

Wauw wat goed!!!



:clap: :dance: :clap: :dance:

Wauwwwwwwwwwww :dance: :dance: :thumbup:

:inlove: :clap:

"Chris, kom je snel een keer met mij zwemmen? Ik vind dat ook altijd zo leuk! Ik kan je dan nog veel meer truucjes leren :dance: "



Kusjes van Enzo

wat fijn zeg …die van mij is een echte waterrat dus ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het tegenovergestelde is

Wat goed!!! :dance: :dance: :dance:

@Yolanda wrote:

Vanmorgen ging Frank zwemmen met Chris (for the record: in een bad dat gezuiverd wordt op basis van zouten, niet met chloor




Mag ik zo brutaal zijn en te vragen naar de (ongetwijfeld) goed-overnagedachte achterliggende reden hiervan :wink:



(Of is dit een lange tenen opmerking Yolanda ?? HAHAHAHA :mrgreen: :mrgreen: )



DOEHOEG!



Grts,

Pientje

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=15479



zie dit topic

@pientje wrote:

Mag ik zo brutaal zijn en te vragen naar de (ongetwijfeld) goed-overnagedachte achterliggende reden hiervan :wink:



(Of is dit een lange tenen opmerking Yolanda ?? HAHAHAHA :mrgreen: :mrgreen: )






:wink: :mrgreen:



Maar, inderdaad, om verwijten omtrent onverantwoord ouderschap (alsof ik me daar iets van aan zou trekken… :roll: ) gelijk de kop in te drukken… :mrgreen: Iets met gras en voeten, weet je wel… :mrgreen:

Tja volgens mij zijn die chloordampen alleen schadelijk als je ze verneveld inademt.

meeste baden in NL, de moderne dan, hebben geen chloor meer.

Ons bad ook niet meer. Leuk he als ze onder water gaan, dat vind yannick ook zo leuk.

maar voorlopig zal hij niet mogen, snik.

Moet hij eerst echt helemaal beter zijn, en dat duurt dan nog wel een aantal weken.



Doet chris ook dat met water uitspugen, yannick doet dan een fonteintje na, heeft Milou hem geleerd.

:clap: :dance: :clap: :dance: :clap:



WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!

Knappe Chris!!! :thumbup:



Ik moet nodig eens met Thomas naar een zwembad… hebben we nog nooit gedaan! :oops:



:-*

Wij hebben 4 keer gezwommen met Lucas (met enkele weken ertussen) en hij heeft na alle 4 de keren oorontsteking gehad.

Ons zie je voorlopig niet in het zwembad.

Zelf ben ik gek op water dus vind het wel jammer, maar ja zo’n kleine man met pijnlijke oortjes is veel erger…