Waterschoenen

Ik ben op zoek naar waterschoenen voor Jason. Ben al bij de hema, zeeman en sportwinkels geweest. Maar zonder resultaat.



Wie weet waar ik ze wel zou kunnen kopen?

Bristol en Scapino!

Inderdaad, de Scapino heeft er hier een heleboel.

bij van haren haal ik ze alijd…

Bedankt dames! Ga morgen eerst bij de schoenenreus kijken. Hebben die ze niet dan rijdt ik naar van haren en scapino.

en ben je geslaagd?

Pff nog geen tijd gehad. Was gister vergeten dat ik vanmorgen op school zou meehelpen. Dus hopelijk straks nog even tijd om langs te rijden.

tip… aankomende rommelmarkt… heb ik ze voor 2 jaar terug voor 50 cent per paar meteen in 5 maten meegenomen… maat 27,29,31,33 en 34 Ons niek houd niet van de zeebodem voelen, dus met waterschoenen wil ze wel… vandaar ook… maar was dus 2,50 kwijt… en komen nu goed van pas. :lol:

Pfff…van haren niet, scapino niet. Morgen geen tijd, dus maandag pas tijd voor de schoenenreus. En anders idd op de rommelmarkt kijken met koninginnedag.

@Cell wrote:

tip… aankomende rommelmarkt… heb ik ze voor 2 jaar terug voor 50 cent per paar meteen in 5 maten meegenomen… maat 27,29,31,33 en 34 Ons niek houd niet van de zeebodem voelen, dus met waterschoenen wil ze wel… vandaar ook… maar was dus 2,50 kwijt… en komen nu goed van pas. :lol:




Goede tip!