Mijn dochter heeft de waterpokken en ik weet niet of ik ze vroeger heb gehad. Heeft iemand hier ervaring mee toevallig? Lees op internet dat het schadelijk kan zijn voor het kindje als ik ze nu krijg.
@Isabel wrote:
Mijn dochter heeft de waterpokken en ik weet niet of ik ze vroeger heb gehad. Heeft iemand hier ervaring mee toevallig? Lees op internet dat het schadelijk kan zijn voor het kindje als ik ze nu krijg.
Meis het is alleen schadelijk voor het kindje als jij het als kind niet hebt gehad anders geen zorgen maken, kan het geen kwaad.
Ben zelf bijna 8 weken en in deze periode hebben beide kindjes de waterpokken gehad.
Dus kijk of je er achter kan komen of je het kind gehad, maar 90% van de mensen heeft het gehad dus jij warschijnlijk ook :hug:
Tja m’n moeder weet echt niet meer of ik het gehad heb :wall: M’n jongere zusje heeft ze wel gehad dat wist ze nog.
@Isabel wrote:
Tja m’n moeder weet echt niet meer of ik het gehad heb :wall: M’n jongere zusje heeft ze wel gehad dat wist ze nog.
Kans heel groot dat jij het dan ook gehad hebt.
Anders zou je huisarts het ook terug moeten kunnen vinden in de papieren :think:
Hier een linkje, daarin valt oa te lezen dat het in dit stadium van de zwangerschap helemaal zo gevaarlijk niet is.
@Isabel wrote:
Volgens mij alleen schadelijk als je nu zou bevallen!
Dit zei mijn GYN in ieder geval, ik had hetzelfde probleem toen ik zwanger was van Yari.