Sinds een paar dagen zie ik een aantal rode bultjes bij mijn dochtertje, het begon in haar gezicht en dacht eigenlijk dat het puistjes waren :oops: .
Nu vanmorgen had ze er meer op haar lichaam en zaten er op een aantal blaasjes, dus ze heeft waterpokken.
Nu heeft ze er niet heel erg veel in totaal een stuk of 10 maar zie wel dat er alweer een aantal kleine bijkomen.
1 is er zelfs al ingedroogd :think: .
Hoe is het eigenlijk bij jullie gegaan hadden jullie kindjes er opeens heel erg veel of elke x wat bultjes erbij, of bleef het maar bij een aantal bultjes ?
Maar nu vraag ik me dus af of ik hier al iets aan moet doen een havermoutbadje/creme voor de jeuk, of moet ik wachten totdat ze er meer heeft ?
Hier een vrij typisch verloop… Joas had op een middag wat pukkeltjes hier en daar, waterpokken heerste op het kdv dus wist wel dat dat het was. Anderhalve week bleef het bij die pukkeltjes, totdat hij ineens hoge koorts kreeg en ónder de waterpokken zat. Vervolgens 4 hele dagen écht ziek geweest, inclusief koorts, en nog anderhalve week wat hangerig en uit zn hum.
Ik had calendula-emulsie, en meer wist ik ook niet te doen voor m… Als ze geen last heeft zou ik er niks mee doen.
@D. wrote:
Hier een vrij typisch verloop… Joas had op een middag wat pukkeltjes hier en daar, waterpokken heerste op het kdv dus wist wel dat dat het was. Anderhalve week bleef het bij die pukkeltjes, totdat hij ineens hoge koorts kreeg en ónder de waterpokken zat. Vervolgens 4 hele dagen écht ziek geweest, inclusief koorts, en nog anderhalve week wat hangerig en uit zn hum.
Ik had calendula-emulsie, en meer wist ik ook niet te doen voor m… Als ze geen last heeft zou ik er niks mee doen.
Hier op het werk ook steeds vaker dit verloop hoor, het lijkt wel een nieuwe soort variant ofzo :think:
Poxclin schijnt super te werken en calendula-emulsie ook idd :thumbup:
Hier blijft het nog steeds bij een paar bultjes, al moet ik wel zeggen dat ik al heel wat kleintje’s zie opkomen, maar of ze doorzetten geen idee :think:
Kun je anders eens een foto maken? Van Mats weet je het verloop (en het drama :roll: )