Nog nooit gehoord, wordt nl zelfs door sommigen gebruikt als billencreme…
ik vind het ook raar, maar het staat in de bijsluiter,ik bedoel de calendulan emulsie van VSM, misschien is er een kinder en een volwassenen variant ? Ik verzin het niet in ieder geval…baalde er goed van dat ik het voor niks gekocht heb…
Het zit inmidddels ook op zijn romp, benen en gezicht.
Gisteravond had hij koorts, maar tot nu toe lijkt hij nog weinig last te hebben.
Ik heb hier Poxclin.
Wij krijgen veel probeerartikelen in de drogisterij (om beter te kunnen adviseren), en aangezien ik de enige ben met kleine kinderen heb ik die maar meegenomen.
Het is iets nieuws (we hebben het nog niet in de winkel) een soort cooling mousse.
Joris heeft er niet enorm veel last van gehad. Paar dagen wat hangerig geweest. Ik denk dat hij in totaal 30 plekjes had, misschien wel wat minder. Voornamelijk op zijn hoofd en zijn buik.
Hoorde dat de kans groot was dat hij het nog eens zou krijgen.
Ik heb vroeger ook krentenbaard gehad en dat is geloof ik alleen op het gezicht. Vandaar ook de naam, het vormt zich precies op de plaats waar een man normaal een baard heeft.
.
Dit is niet juist! Krentebaard is zeer besmettelijk en je besmet je zelf keer op keer… Krentebaard kan over je gehele lichaam zitten… Het kan zelfs zo erg zijn dat je er een kuurtje voor krijgt… Want als je er aan zit en je zit dan ergens anders aan krijg je het daar ook!
er zijn nu al 2 keer een waterpokken uitbraak geweest op school en de psz, maar die van mij lijken het iedere keer over te slaan!!! hoe kan dat dan???
ohja ik zelf heb als kind na genoeg geen last gehad van de waterpokken, wel iets zei mijn moeder, maar was niet veel, kan ik het dus ook nog krijgen???