Waterpokken of niet?

Hallo,



Kunnen jullie mss even meekijken naar de foto’s?

Zijn dit nou de waterpokken of niet?



De bulten op zijn schouders, nek en benen zijn wat groter en waren eerst blaasjes die hij opengekrabt heeft. Maar zijn buik ziet er zo uit…















Aangezien ik ruim 38 weken zwanger ben zou ik wel graag willen weten wat het nou is. Ik ga zowiezo morgen maar ff naar de HA maarja, wieweet weten jullie iets. Zijn broer heeft overigens nog nergens last van…



Alvast bedankt!

Oei moeilijk. Tom had ook wel is bultjes. En toen dacht ik het ook. maar was iets anders. Hij had wat onder de leden zeg maar.



Maar het lijkt er wel op. Gelukkig ga je morgen naar d eha. dat moet je zeker doen. dan weet je het zeker.

Heefd ze ook jeuk? Die laatse foto lijkt dat er wel op. Ze hebben ook jeuk eraan.

Water pokken hebben een soort blaasjes dit lijken wel warmte bulten en dat hij gestoken is door muggen

ik zou idd ff langs de ha gaan.

kan vanalles zijn ook lijkt het op een allergie`s reactie maar voor het zelfde geld is het wel waterpokken.

succes ben benieuwd wat de ha zal zeggen.

:-*

De bovenste lijkt wel waterpokken, maar onderop zijn buik lijkt wel van de warmte.



Dit was bij Tijn toen ie waterpokken had.



Ik was overigens ook net zwanger toen ie ze had, en het kon geen kwaad als je het zelf ook gehad hebt, dan heb je antistoffen aangemaakt.

Mmmmm…



moeilijk… ik heb ook eerder het idee van warmteuitslag en muggenbulten…



Heeft ie ook die puistjes in z’n haren en in z’n kruis??? Want dat zijn ook altijd waterpok-plekken…

en ze schieten als paddootjes uit de grond…(huid dus).



Ik zou 'm zowiezo in een havermoutbad doen… ziet er erg jeukerig uit!



Beterschap hoor…

Bij Tijn begon het op zijn buik en binnen 24 uur stond ie helemaal onder.

Dus ze schieten inderdaad als paddestoelen uit de “huid”.



Maar anders gewoon effe meenemen naar de HA, die heeft misschien een tip voor de jeuk.



Tijn had trouwens geen last van de waterpokken, hij heeft dan ook niet echt gekrabt, ik heb hem uit voorzorg wel met mentholpoeder ingesmeerd.

Bedankt allemaal!



De HA wist niet zeker of het waterpokken waren… :? Het leek er wel heel erg op en ze kon niet bedenken wat het anders zou zijn, maar normaal hebben die pokken verschillende stadia, dus ingedroogd, nog nat etc en dat is niet het geval. De uitslag op zijn buik is waarschijnlijk een reactie op de vermoedelijke waterpokken… :roll: Ofzoiets… Geen warmtebultjes want het begon al voordat het warm was.

Ze wil hem nu woensdag terug zien om te kijken hoe het zich ontwikkeld. Ja de bulten zien er heel erg uit als muggenbulten, tis dat ik de blaasjes zag ontstaan en zo wist dat het echt geen muggenbulten waren. Maar anders had ik dat ook gedacht.

In zijn haren heeft ie er een paar maar op zijn kont, liezen e.d. helemaal niks. Rug ook niks.

Ohja en sinds gisteren lijkt het dus ook niet echt erger te worden…dus het schiet niet als paddestoelen uit de grond. :wink:

Dus ja, ben niet echt wijzer geworden. Wist al dat het voor mij geen kwaad kon, ik heb het gehad en zolang ik zwanger ben maakt het niet uit. Alleen hoe het precies zat als de baby er was wist ze ook niet. :? Moest ik ook met de VK overleggen en woensdag hoopte ze daar ook een beter antwoord op te hebben…Altijd fijn die artsen in opleiding… :wink:

Net bij VK geweest. Heb het nog gevraagd van de waterpokken. Het maakt helemaal niets uit! Ik heb het gehad dus de beeb krijgt antistoffen van mij mee. En omdat ik ook nog BV wil gaan geven is er na de geboorte ook geen probleem! Ze krijgt gewoon mijn antistoffen via de moedermelk. Pfff ik helemaal opgelucht dus! Hoef geen kleine jongetjes uit huis te plaatsen! :wink:

Hoi Meike

Kleine tip; ik was net even aan het googlen voor warmte uitslag voor mijn eigen kindjes en toen kwam ik foto’s van je blote kindje tegen.
Is natuurlijk ieder zijn keuze maar ik wilde je even laten weten dat iedereen ze kan zien via google. De foto’s zijn niet afgeschermd.

Met vriendelijke groeten

P

Heel veel beterschap! :frowning: