Waterpokken en geen BV willen

Ik geef BV als ochtend- en avondvoeding. Nu Fenna ziek is wil ze opeens geen BV meer. Wel afgekolfde BV in een flesje.

Kan het dat ze te lui is om te drinken uit mijn borst? Bij de fles drinkt ze gewoon met een speen 1 en dat gaat er heel snel in.

Ik hoop zo dat ze het straks weer wel wil, want op deze manier ging het echt zó goed!

Ik kolf nu dus wel, maar wat er uitkomt is minimaal. Weet dat dat op zich niks zegt, maar voorheen als ik een voeding kolfde kwam er ook veel meer, komt er echt druppelsgewijs uit.

Gisterochtend heeft ze trouwens nog wel een hele voeding bij mij gegeten… Maar vanochtend was het net als gisteravond en 2 avonden ervoor krijsen!

Daar heb ik idd ook al naar gezocht, omdat ik dacht aan pijn in haar mondje. Maar dat vond zij niet zo’n leuk idee van mij.

Indy heeft nu ook de waterpokken maar herken het nog niet eigenlijk…

Ik hoop dat het even tijdelijk is voor je en dat ze gauw weer live uit de borst drinkt :hug: :-*

Dat hoop ik ook idd.

HA dacht ook aan waterpok in haar mond.

Heb haar hele mond rondgevoeld, maar ze lacht dan alleen maar…

onze knul heeft tijdje terug ook waterpokken gehad (nou ja ze hebben het hier alledrie net gehad) en hij had dus wel een lading pokken in zijn mond.

Hij was ontzettend ziek en wou verder niks eten, maar hij wou juist alleen maar bv :roll:

Wel fijn dat ze in elk geval de afgekolfde melk nog gewoon drinkt en hopelijk pakt ze straks de borst weer als ze van de pokken af is.

Ach gut je arme kleintje. Heeft ze misschien ook waterpokjes in haar mondje waardoor het zeer doet als ze zo krachtig aan de borst moet zuigen? Fijn dat ze wel de gekolfde melk wilt drinken. Heb niet echt nuttige tips voor je maar wil je wel beterschap wensen met je meisje.