Hoi meiden… Mijn oudste heeft momenteel de waterpokken. Het ziet er naar uit dat mijn jongste ze ook gaat krijgen. Maar ik vroeg me af hoe dat zit met BV en waterpokken…
Hebben jullie kinds TIJDENS de BV de waterpokken gehad? En zo ja… was het dan heel erg of viel het mee?
Hier kwam toen Nina 11 dagen oud was een vriendinnetje op bezoek en bij haar braken 2 dagen later de waterpokken uit.
Ryan kreeg ze niet lang daarna en Nina heeft ze niet gekregen :dance:
Ik kreeg daarna een zware griep en heb een week in bed gelegen en ook dáár heeft Nina niets van gekregen, dus als ik weer eens loop te klagen over bv dan denk ik daar aan en weet ik weer waar ik het voor doe :mrgreen:
Luca heeft een maand geleden de waterpokken gehad, opgelopen op het kdv Op de eerste dag dat hij er kwam, en 2 weken later kwam het op. Hij heeft er geen last van gehad, ik merkte in iedergeval niks anders aan hem.
Ze zeggen wel dat ze het nog een keer krijgen als ze het zo jong zijn.
levi heeft de wp gehad maar niet zo extreem erg op 2jarige leeftijd na de bv dus.
ethan heeft nog helemaal geen wp gehad.
allebij 9mnd bv gegeven.
Daar ben ik ook wel benieiwd naar. Vorige week zondag in contact geweest met de waterpokken en op zo’n manier dat ik verwacht dat Robbert ze ook krijgt. Hopelijk is Wesel nog beschermd door de bv, maar of het echt zo werkt, ik weet het niet…
Sofie was 2 maanden toen ze de waterpokken kreeg van Thomas.
Ze kreeg toen nog uitsluitend BV.
Ze had er maar heel weinig (wat op het hoofd en onder haar knieholtes en wat op haar rug) en had er verder helemaal geen last van.
Net als Thomas had ze de avond ervoor gespuugd en diaree, maar dat was dus maar 1 dag/avond.
Geen idee of ze er uiteindelijk meer zou hebben gekregen als ze geen BV had gehad op dat moment.
Thomas was er echt ziek van en had heeeeeel veel jeuk
Beterschap met je oudste dochter!
Hopelijk heeft ze er niet al te last van!
Ik heb gehoord dat het ook meespeelt of je ze zelf hebt gehad, dit was bij mij wel het geval.
Ik heb de huisarts toen uit voorzorg gebeld en die zei dus dat mijn antistoffen tegen de waterpokken in de bv zaten.
Ik heb ze ook gehad, ik was toen 4, heb er nog foto’s van :shifty: :sick:
Maar Thomas was ook wel veel bij Sofie in de buurt, dus het was bijna onvermijdelijk.
De jongste heeft de waterpokken tijdens de borstvoedings periode gekregen. Ze was toen 2 1/2 en heeft het in midle vorm gehad. Ze had het tegelijk met haar broetje van 4 die helemaal geen borstvoeding heeft gehad en die had het in dezelfde milde mate.
jasper heeft ze gekregen toen hij 3 maanden was, niet echt heftig, al vind ik het heftig genoeg voor zo`n kleintje…