Wat zouden jullie onder zo'n shirtje aantrekken?

Ik vraag me af…



Wat zouden jullie onder zo’n shirtje aantrekken? Ik zie zo vaak zulke dingen en vind ze zo leuk, maar hoe doen jullie dat zonder romper?



Een luierbroekje misschien? Heb ik me trouwens al naar rotgezocht, maar die zijn of voor wasbare luiers of hebben zoveel roezeltjes en dingetjes dat er meteen geen broekje meer overheen kan. H*ma heeft ze (hier in elk geval) ook niet.



Iemand tips??



Zou trouwens zweren dat ik hier afgelopen week iets over las in een topic, maar die kan ik echt niet meer terug vinden :oops:

Hey mex!!



Tijdens de iets frissere dagen zou ik er een witte romper met lange mouwen onder doen… (vind ik sowieso leuk staan onder (bepaalde)shirtjes)

Met warmer weer een romper met spagettibandjes… Die zijn zooooooooooooooooooooooo stoer en dat kan volgens mij prima!!!

Ik zag vandaag in het prénatal krantje 3 spaghettirompertjes voor 8 euro…ideetje?

Prima idee, romper met spaghetti-bandjes (en die hebben we!). Das trouwens ook niet duur, jammer dat we hier geen Prenatal hebben, maar misschien kom ik er binnenkort nog wel in de buurt.



De tip van de lange romper neem ik ook zeker even mee Krystle!



Bij het shirtje wat ik hierboven liet zien kan dat allemaal prima, maar wat zouden jullie met deze doen?

Helemaal geen rompertje :inlove: lekker bewaren voor het warme weer.

En niks om de luier?

Pffff…wat een shirtjes zeg… :mrgreen: :mrgreen: gelukkig heeft Rick gewone shirtjes :mrgreen: :mrgreen:



maar ook onder deze zou ik een rompertje met spaghettibandjes doen.



Ik had 2 katoenen luierbroekjes, die heb ik gewoon over haar luier heen getrokken toen ze 4 a 5 maanden was en ze een jurkje aan had. Maar heb ook regelmatig geen luierbroekje aan gedaan en alleen haar luier en daarover heen een kort broekje of rokje.

Ik zou ook helemaal geen romper doen, onder dat tweede shirtje.

En dan inderdaad een luierbroekje onder het broekje of rokje doen (of eventueel een zwembroekje, die zijn wat gemakkelijker te vinden… :wink: )

Geen rompertje voor een kindje van net 5 maanden is wel heel fris hoor…dan moet je wachten op een hittegolf en dan is het shirtje waarschijnlijk te klein… :think: :think:

Ik vind het niet mooi voor een kindje van 5 maanden :shifty: :silenced:



Gewoon lekker fris gekleurde rompertjes aandoen met daaronder een rokje of zo.

Je kan als je het echt te fris vind altijd nog een mooi dun vestje er over heen doen :wink:

Bedankt voor alle reacties! Ik heb weer inspiratie :wink:



Een paar leuke rompers met spaghettibandjes erbij, sommige shirtjes kunnen ook heel leuk met een romper met lange mouwen en inderdaad, gewoon een vestje in de tas en wij kunnen op pad! Wie weet vind ik nog een keer luierbroekjes en anders maar zonder hoor :D.

gewoon in luier kan ook prima hoor, gewoon even wat vaker checken of het allemaal nog goed zit. met echt warm weer, is mijn ervaring dat ons zoontje alleen maar romper (mouwloos) aan heeft en verder helemaal geen kleertjes, dat is dan echt veel te warm.