De vraag zegt het al
Ik wordt vanavond tante voor de eerste keer :inlove:
Mn schoonzus is op dit moment aan het bevallen zeg maar…
Het punt is
Wij kunnen echt pas vanavond om 19.30 die kanten op ze wonen in stadskanaal dus een uurtje rijden ruim gerekend.
Zijn we daar om 20.30…
Dus ja wat is wijsheid, wachten tot de volgende morgen of vanavond nog heen gaan.
Moet er wel bij zeggen dat mn broer het contact met mn ouders verbroken heeft dus die komen niet …
Wat willen ZIJ vraag ik me af ?
Persoonlijk zelf zou ik straks absoluut geen onaangekondigd bezoek willen hebben… :oops: :silenced: Bij mij mag straks iedereen éérst even bellen/vragen (ja, ook familie en de a.s. oma’s etc.) óf ze langs mogen/kunnen komen en of IK dat wel wil… Staan ze straks zomaar voor de deur, ook al hebben ze een uur gereden, stuur ik ze gewoon terug. Pech voor hen dan… :oops:
spannend hoor! Ik zou om half 8 even bellen en zeggen dat jullie graag langs willen komen en vragen wanneer hun dat het beste uitkomt
Ik zou idd ook even vragen wat zij willen… en dan er evt alsnog heenrijden!
ik beviel om 16.27 en vond het dus verschrikkelijk dat ik bekaf en net bevallen, amper het kruintje zelf geroken al de hele familie, 6 man sterk op bezoek kreeg.
Dus idd, bellen en vragen wat ZIJ willen.
Het wordt saai maar echt vragen wat zij willen!
Zeker ook omdat je zegt ‘je wordt tante’ dus het is nog niet geboren?
Kan zomaar uitlopen
En ik zat na de bevalling nog 5 uur in het ziekenhuis omdat de papieren geregeld moesten worden maar niemand had tijd :roll: . Dus ook de ouders en zussen zaten toen al thuis te wachten, dat was toch wat minder. Hoewel ik wel blij was dat ze er waren want manlief en ik waren bekaf en ze hebben ons liefdevol in bed gestopt :inlove: en met Marijne geholpen (om half zes 's avonds geboren, elf uur thuis, dus geen kraamzorg, pas de volgende ochtend).
Enne gefeliciteerd :inlove: :inlove:
gefeliciteerd :thumbup:
en ook ik sluit me bij de anderen aan, bellen wanneer je welkom bent.
ik zou ook pas de volgende dag visite willen, na een misschien zware bevalling, eerst zelf bijkomen en als gezin genieten van de eerste momenten met de verse beeb.
bij ons ging het heel anders, spoedkeizersnee… 's ochtend vroeg bevallen, 's avonds eerste bezoek, ik op zaal, de kinderen een etage lager op de kinderafdeling, dat voelde heel ver weg…
gr L
Ik zou ook afwachten tot zij bellen dat kindje geboren is en aangeven wat ze willen.
Ik moest niks van visite hebben vlak na de bevalling. Was bekaf! Dus idd vragen wat ZIJ willen.
Gefeliciteerd alvast!!
Mijn zus wilden eerst mij vlak na de bevalling laten komen de laatste keer, maar niet gedaan achteraf was ze zo moe…
Vraag wat zij willen ook al zouden ze hebben gezegd kom maar… Is het op dat moment niet wenselijk.
idd gewoon even vragen.
Ik wilde mijn ouders en broer wel graag zsm op visite hebben. mijn moeder was de eerste bij beide kinderen en dat wilde ik ook graag. En ik hoop dat dat bij deze weer kan. En dat mijn vader nu ook gelijk mee kan
Ik vond het heerlijk dat er diezelfde avond al dierbare om me heen waren.
Maar ook ik zou vragen wat zij zelf willen. Want onaangekondigd lijkt me niet echt fijn.
ik vond het ook fijn dat ze dezelfde avond/dag kwamen. maar ik zou het ze dus gewoon vragen wat ze fijn vinden. bij mijn schoonbroer zijn we tegen 23.00 uur nog gegaan. Ella was toen bijna twee jaar en is gewoon meegegaan. ging prima.
Ik had het echt niet gewaardeerd als men op eigen initiatief naar het ziekenhuis was gekomen. Ik zou wachten op een telefoontje, wie weet zijn er complicaties of duurt alles langer dan verwacht.
Op het moment dat je gebeld wordt, dan bepalen in overleg wanneer je komt.
Wij zijn heengegaan…
Om 16.09 is het kleine manneke geboren :inlove:
Alles is goed gegaan was heftig maar tis echt een mooi manneke
En tuurlijk wachten we altijd telefoontje af bij zoiets gaan we nooit op eigen initiatief
Gefeliciteerd met je neefje! Fijn voor je dat je hem al hebt gezien, mocht je hem ook al vasthouden? Ik zou als het van de ouders mag uiteraard ook meteen gegaan zijn
Wij vonden het juist super dat toen F net geboren was de naaste familie ook net was aangekomen in het ziekenhuis. Ik vond het wel wat hebben. Het was een beetje telepathie Ze wisten wel dat de bevalling voorderde maar niet dat ze op dat moment geboren was
Ik kon juist niet wachten om te vertellen dat het een meisje is
Zo zie je maar, het kan ook anders
Maar ik zou dus idd ook vragen wat zij willen.
De bevalling verliep zwaar best zwaar
Vanaf 8 uur tot 16.09 weeenstormen gehad rugweeen nog wel…
De kleine Djevelino is met de vacuum geboren.
Mede omdat het een sterrenkijkertje was
Toen dreigde de placenta niet te komen maar op het laatst toch wel…
Daarna 15 minuten later begon ze heftig te bloeden…
Bleek er nog een stuk placenta te zitten dus ze moest naar de Ok…
Wij zagen haar op de IC, ze vroeg speciaal om ons …
In totaal heeft ze 2,6 liter bloed verloren
Toen wij weg gingen mocht ze naar de gewone afdeling
Het is zo mooi kereltje :inlove:
Voor de bijna 42 weken die ze was is het geen zwaar kereltje
3245 is ie