wat zouden jullie doen

ik heb hier een avent isis handkolf.



al een aantal keer op marktplaats gehad. maar geen reacties.



stel dat gewoon niemand het voor een klein prijsje wil hebben.



zouden jullie het dan weggooien.



of is er ergens iets waar je dit kan inleveren

gratis inbieden… in de rubriek graties van “aangeboden”…???

Als ik iets niet verkocht krijg en het staat in de weg zet ik het er gratis op en zoek wel iemand die ik er blij mee kan maken want weggooien vind ik oh zo zonde…

En anders op gratis afhalen op MP zetten.

Aan je verloskundige afdeling geven? Of een van de Oxfam/Leger Des Heils winkels?

weggooien is sowieso zonde. Het verrotte van de avent-kolven is dat je niet zo makkelijk de onderdelen kunt vervangen, en als tweede eigenaar dus niet zo makkelijk steriel je eigen setje erop aan kunt sluiten. Kan me voorstellen dat je um daarom niet zo snel kwijt komt.



Maar zou um anders ook gewoon gratis op te halen erop zetten of naar kringloop brengen.

Heb nog even gekeken of er nog goede doelen zijn die ze inzamelen, maar dat zie ik niet zo 1 2 3

er is een website, gratisoptehalen daar raak ik echt alles kwijt (en daar vind ik ook wel eens wat leuks)

Niemand van je vrienden / kennissen / buren / collega’s zwanger? Ik zou een borstkolf best overnemen van een bekende, maar eerlijk gezegd niet zo snel van een ‘vreemde’.

ja, maar die zijn allen al voorzien.

Hier idem. Heb nog een nieuwe kolf staan (die van Jo ging kapot,dus voor Eli een nieuwe gehaald. slechts een paar maanden gebruikt).

Siliconen deels nog aanwezig.

Balen inderdaad dat een nieuw setje siliconen zowat 23 euro kost. Bijna de helft van een nieuwe kolf en je hebt er zo 2 nodig als je lang voed.



2e handswinkel had er nog zat staan,dus kon hem ook niet meer verkopen.

Weet niet eens meer of hij boven nog ergens staat of dat ik hem in de laatste vuilniszakactie boven toch een duwtje heb gegeven.

@knollie1 wrote:

ja, maar die zijn allen al voorzien.




En iets verder weg. De mijne is naar leidster van kinderdagverblijf gegaan. Ze was er enorm blij mee :wink: (heel klein prijsje voor gevraagd)

Er zijn ook organisaties die alleenstaande moeders die het niet breed hebben ondersteunen, al onze zwangerschaps kleren en baby spullen die niet meer gebruikt worden gaan daarheen, misschien een optie?

@Wawa wrote:

@knollie1 wrote:
ja, maar die zijn allen al voorzien.




En iets verder weg. De mijne is naar leidster van kinderdagverblijf gegaan. Ze was er enorm blij mee :wink: (heel klein prijsje voor gevraagd)




haha: ik ben zelf leidster en mijn collegas zijn voorzien.



ik heb net een mail gestuurd naar de lactatiekundige die mij erg geholpen heeft in de bv periode.

zij heeft een winkel die kolven verhuurd en verkoopt.

misschien dat zij iets weet.

@ eisblume: dat heb ik ook aan haar gevraagd, of zij zoiets weet :wink:

Misschien kan een vrouwenopvang van bijvoorbeeld Neos er iets mee?



Of vraag eens rond in je netwerk…ik vind het ook altijd zo’n naar idee zoiets gewoon weg te gooien, dan hoop ik toch altijd het tenminste weg te kunnen geven aan iemand.

Ik lees helaas maar je hebt toch maar mooi 10 maand borstvoeding gegeven!!! Is Julia de fles ooit goed gaan drinken?

> Wat betreft de twee kolven. Als je ze op marktplaats niet kan kwijtraken wil ik ze graag hebben.

> Soms is er in het ziekenhuis een asielzoekster die ik zou kunnen verblijden met een kolf en soms zijn er lactatiekundigen die kolven verzamelen om mee te nemen naar ontwikkelingslanden.

> Als jou dit goede doelen lijkt dan hoor ik het graag!



ff kopie van mail van de lactatiekundige.



ik ga ze dus aan haar geven :smiley:

Prachtig, misschien nog wel meer geld waard dan echt geld :mrgreen: