Goede morgen,
Veron had eergisteren ineens savonds heel erg last van overgeven. Hij was ook helemaal overstuur. Gisteren ging het allemaal wel zei de oppas al wilde hij de hele dag niet eten. Heeft wel gedronken. Nu vanmorgen hoest hij als een gek en heeft hij last van verkoudheid. Ook wil hij weer niet eten maar daar maak ik me niet meteen zorgen om. Ik heb niet het idee dat hij koorts heeft. Hij is wat hangerig maar ja als je niet lekker bent :roll:
Nu vroeg ik me af zouden jullie nu de huisarts bellen ivm mexicaanse griep of gewoon aankijken?
Gr loes
Even aankijken…, er heerst van alles.
Bij drie dagen koorts even contact op nemen met de huisarts (of bij andere gevaarlijke situties zoals uitdrogen enz…)
bij onze gastouder gaat zo’n virus rond. Dus misschien zit er wat in de lucht.
Ik zou het even aan kijken.
Dank jullie wel… heb hem nu even in bed gelegt en hij sliep meteen denk dat hij ook heel erg moe is. Vanmiddag even frisse neus halen misschien ook wel goed.
Wij hebben ( op het werk )het advies gekregen dat je bij vermoedden contact op moet nemen met je Huisarts. Die maakt dan de juiste afweging in combinatie met de verschijnselen. Ik zou met kinderen niet zo snel afwachten als ik eerlijk ben. ( ook omdat het erg besmettelijk is)
Ik heb hem vanmiddag laten slapen en daarna zijn we even naar buiten gegaan. Hij heeft geen koorts maar is wel verkouden en hoest. Hij was redelijk te pas, beetje hangerig maar goed.
Ik kijk het dus nog wel even aan… als hij koorts zou hebben had ik wel gebeld maar koorts is wel een van de kenmerken lees ik ergens.
gr loes