Hoi meiden,
Even een vraagje voor jullie. Begin dit jaar ben ik met de pil gestopt. Toen heb ik 1 menstruatie gehad. 6 weken later nog eens een en 3 maanden later weer. Nu ben ik inmiddels bijna 3 maanden verder en ben benieuwd of ik weer ongesteld ga worden.
Een erg lange cyclus dus! Is het raadzaam om dit nu al aan de HA door te geven, of moet ik wachten tot volgend jaar?
Wat zouden jullie doen?
Wij hebben al 2 kindjes en eigenlijk ben ik helemaal niet veel bezig met zwanger worden. Als het komt, dan komt het, en is het meer dan welkom! Maar ik vind het wel erg vervelend dat ik niet regelmatig ongesteld word. Iemand tips of ervaring met teunisbloemolie/capsules?
Bedankt alvast!
Waar las ik dat nou, ik weet het niet meer. Maar die zwanger worden pillen van de etos schijnen bij te dragen aan een regelmatige cyclus. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
En wat betreft je dilemma, doen waar je je goed bij voelt! En tussen nu je HA informeren en pas volgend jaar zit ook nog een optie, over een maand of 3? Maar echt, doe waar je je goed bij voelt.
je kan altijd met je huisarts overleggen,
maar normaal zeggen ze 6 maanden tot 1 jaar om pas verdere stappen te ondernemen
Bedankt voor jullie reacties. Heb nu teunisbloemcapsules gekocht. Afwachten of dat gaat helpen. Het is gewoon niet fijn om niet ongesteld te worden…