Ik zou de rieten stoelen wit spuiten…en witte kussens in de bank doen…verder wat witte accesoires…
@nomi wrote:
Ik zou de rieten stoelen wit spuiten…en witte kussens in de bank doen…verder wat witte accesoires…
Stoelen spuiten :thumbup: wilde ik ook zeggen!
Wij hebben onze meubels weggebracht en die zijn helemaal kaal geschuurd.
Salontafel, eettafel, tvkast en dressoir voor € 150,00
Die hebben wij zelf in de white wash gezet :thumbup:
Victoria, dat is nix. Wat gaaf en lijkt dan meteen alsof je heel andere meubels hebt. Mag ik vragen waar, of wie :oops:
Spooky: zoals Feiza zegt, veel wit, en ook je muren. Je kunt ook je muur achter je bank behangen, en dan wit met een motief. Probeer je kabel van je lamp aan de wand weg te werken (met zo een goot recht naar beneden)
Verder witte kaarsen op je houders zetten en het is al heel anders. Succes!
@Dina wrote:
Victoria, dat is nix. Wat gaaf en lijkt dan meteen alsof je heel andere meubels hebt. Mag ik vragen waar, of wie :oops:
Spooky: zoals Feiza zegt, veel wit, en ook je muren. Je kunt ook je muur achter je bank behangen, en dan wit met een motief. Probeer je kabel van je lamp aan de wand weg te werken (met zo een goot recht naar beneden)
Verder witte kaarsen op je houders zetten en het is al heel anders. Succes!
Uhhhhhhh even denken.
Hoe heet zo’n bedrijf … meubelmaker, anders informeren bij een meubelmaker waar je zoiets kunt doen bij jullie in de buurt!
De meubels gaan in een bad … en dan geschuurd … waren als nieuw.
Wij hebben dat gedaan omdat wij waterschade hebben gehad op de dressoir (aquarium) en hebben gelijk alle meubels gedaan.
En idd het leek of je gewoon nieuwe meubels had.
Verder houd ik toch wel van licht. Dus lichte muren en dan met accesoires je huis aankleden :thumbup:
Kun je ook afwisselen