wat zouden jullie doen?

Luna kan 4 dagen in de week naar de peuterspeelzaal

maar op dinsdag zit er een juf waar het niet goed mee klikt zo erg zelfs dat ze als ze haar heeft gehad met tegen zin naar de psz gaat :shock:

als ik haar dan breng en ze heeft door dat we naar school gaan dan moet ik haar dus halverwegen de weg naar school al dragen

in school mag ik haar niet neerzetten doe ik dat wel dan begint ze gelijk te krijsen en huilen

deze week heb ik haar op dinsdag thuis gehouden en toen ging ze dus gisteren wel met plezier naar school

opzich heb ik zoiets van ik zou haar gewoon moeten laten gaan kan haar dalijk ook moeilijk thuis houden als ze een juf niet lief vind…

maar aan de andere kant heb ik zoiets van ze is net 2 waarom zou ik haar bij iemand laten die ze niet lief vind terwijl ze maandag donderdag en vrijdag wel met plezier naar school gaat

ik wist dit eerst niet zeker maar omdat mijn ouders haar gisteren en vandaag hadden gebracht (ik heb griep :() en vertelde dat ze gisteren met zoveel plezier naar school ging en vandaag ook tot ze dus de juf van dinsdag zag :wall: de juf die er had moeten zijn had cursus

en Luna eigenlijk niet meer op school wou zijn weet ik dus zeker dat het aan die juf ligt :shifty:

wat zouden jullie doen?

Ik vind het zoiezo heel veel 4 dagdelen naar de psz voor een kindje van 25 maand. Dus in deze situatie zou ik er niet over nadenken en lekker 3 dagdelen laten gaan.

natas

ze is ook nog geen 1x een “hele” week geweest omdat het elke keer zo’n drama was

alleen hield ik haar dan op vrijdag thuis… maar deze week had ik gekeken hoe het ging zonder de dinsdag en dat ging beter tot vandaag dus :shifty:

zou ik dan gewoon tegen die andere juffen kunnen zeggen dat ik wil weten van te voren wanneer die van dinsdag er is zodat ik Luna dan thuis hou of is dat erg l*llig

Als ik jou was zou ik haar de dinsdag thuis laten. En ik zou op de psz laten weten dat deze juf er blijkbaar niet in slaagt een prettigklimaat te creéren voor alle kinderen. Tuurlijk hoeft je kind niet iedereen leuk te vinden, maar als ze het zo vreselijk vindt, dan doet juf m.i. toch iets niet goed. Mij lijkt dat ze dat wel mogen weten op de psz.

Niet lullig dus, maar juist goed. Dat horen ze toch te weten?

ok :smiley: dan zal ik maandag doorgeven dat Luna niet meer komt als zij er is

volgens mij is er niks mis met haar behalve dat ze heel stug over komt

die andere doen gewoon heel gezellig met de kinderen en zij heeft gewoon een behoorlijk stugge houding…

paar voorbeeldjes

als Luna de maandag zeg maar de klas binnenkomt komt de juf al heel gezellig naar haar toe

komt Luna op dinsdag de klas binnen blijft zij dus gewoon op een afstandje kijken

ziet Luna mij op maandag het plein oplopen om haar op te halen gaat ze samen met de juf naar mij zwaaien

op dinsdag zet de juf haar terug op haar stoel

Ik zou proberen het wel ook even te bespreken met de psz hoor…

Maar idd 4 dagdelen is best veel voor zo’n ukie…

Wij hebben een psz die is 3 ochtenden en ik vind dat best wel veel…

Mar ja dat komt ook omdat het straks een combi wordt met 2 dagen oppas bij oma… dus 5dagen druk…

Maar ik zou haar idd die dag thuislaten voorlopig en bespreken…

Liefs Tina

Ik vind die juf niet zo aardig klinken eigenlijk. Maar het is een beetje lullig natuurlijk om op 2 voorbeeldjes af te gaan :wink: .

Maar ik zou haar ook lekker alleen de andere dagen brengen en zeggen dat je het gevoel hebt dat het niet klikt tussen je dochter en die juf.

En dan zou ik wel benieuwd zijn naar hun antwoord :wink: .

Prima toch om haar dan lekker thuis te houden, ook beter voor je eigen gevoel denk ik. Maar ik zou het zeker met de juf en de leiding bespreken, wie weet zijn er meer klachten en kan de juf iets aan haar houding veranderen.

Ik heb een tijdje terug ook wat problemen met een van de juffen gehad en ik heb dat besproken…zowiezo vind ik dat je voor de creche een bak geld betaalt dus heb ik alle recht te eisen op een goeie inzet en leuk gedrag van de juf, kreeg daar ook gelijk in van de leiding…(juf is inmiddels al een tijdje met ziekteverlof)