wat zouden jullie doen!

voor de feestdagen kwam de buuf hier om de sleutel van hun huis af te geven voor het geval dat…



ze zouden gisteren weer terug komen, na een ski vakantie in tjegie, maar ze zijn er nu nog niet :think: erg vreemd…

ik heb wel een telefoon nummer maar durf eigenlijkniet zo goed te bellen, aangezien wij elkaar nooit bellen,



maar ja wat moet je dan…misschien hebben ze er wel gewoon een opaar dagen bij aangeplakt :oops: en zit ik hier voorniks mij ongerust te maken…

ALs je verder nooit contact met ze hebt zou ik denk ik nog niet bellen. Misschien nog even dagje wachten? Hebben ze kinderen? Die moeten nl maandag gewoon weer naar school toch?

En als het je echt niet lekker zit: gewoon ff bellen. Anders blijf je je ongerust maken vanavond…

Ik zou wel bellen, ze heeft jullie toch ook de sleutel gegeven, dus vind ik dat je dan ook wel mag weten wanneer ze thuis komen… Ik hou nit zo van zulke dingen en denk vaak gelijk nare dingen. brrr

ja ze hebben 2 kinderen… dus idd ze zullen wel zeker binnen nu en een paar dagen thuis moeten komen :wink:

ik zou ook even bellen

zit je zelf niet zo lang in onzekerheid

Bellen hoor, voor hetzelfde geldt hebben ze panne, of zitten ze vast in de sneeuw :wink:

Scheelt jezelf iig stress en dat telefoonnummer hebben ze je niet voor niets gegeven :thumbup:

Ik zou ook even bellen!

Dan weet je tenminste dat zij het zijn (of niet) als er vanavond ineens licht brand bij hun thuis.

ik zou ook even bellen … ik ga echt niet zitten stressen zeker niet als ze gisteren al thuis zouden komen :think:

Huis op de markt zetten. “Possession is 9/10th of the law”



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zou gewoon even bellen, ook onder de noemer van ‘voor het geval dat’… volgens mij was het in Oost Europa niet zo heel fijn weer… :think: mogelijk dat dat gewoon de oorzaak van de vertraging is.

En? Heb je gebeld??

Al iets gehoord??

JHAAAA ZE ZIJN THUIS :dance:



heb me dus voor niets zorgen gemaakt :oops: :oops:

niks om je voor te schamen toch, je bent gewoon een goede buur! :-*

Maar wel een beetje vreemd hoor, ineens een dagje later thuis. Ik had me ook zorgen gemaakt.

He gelukkig maar meis! :thumbup: :-*