Wat zouden jullie doen??Nu met fotos!

dit is milan met zn krulletjes (ongekamd maar goed :mrgreen: :









Maar dan nu… al 2 dagen lang roept Milan: Milan wil niet kulletjes… maar kotte haatjes… Toen vroeg ik: Milan dan korte krulletjes??? Nee, niet kulletjes… kotte haatjes…



tja wat moet je daar nu mee…

ik ben zo jaloers op zijn mooie krullende haren.

misschien stukje eraf maar jij bent zijn moeder hoor, ik moest vroeger altijd een staart in terwijl ik dat niet wilde…

wat een mooi kindje :inlove: :inlove:

Ik zou hem uitleggen dat zelfs als je het zou laten knippen hij altijd krulletjes blijft houden, want hoe kort je het ook maakt: hij zal altijd krul tonen.

Pas als hij dan nog steeds zeker weet dat hij naar de kapper wil zou ik daaraan toegeven en het korter laten maken, maar krullen, tja…daar ontkomt hij niet aan! :inlove:

ik ben ook erg jaloers op z’n krullen…

Maar als hij graag korte haren wil, gewoon een keer doen. Het groeit wel weer aan. Sebastiaan heeft z’n haar ook wat langer (zonder krul :wink: ), maar klaagt de laatste dagen dat het voor z’n ogen hangt. Ben bang dat we het nu dus ook maar eens wat korter moeten laten knippen :frowning: .

Als de baby er is, gaan we alledrie in “make-over” :mrgreen:



Groetjes,

Heleen

Gewoon een keer kort knippen, het groeit vanzelf weer aan als het niks is. Ik heb de gok toevallig afgelopen woensdag met Kes genomen. Hij had écht lang haar en het is er zo goed als helemaal af! En het staat hem stoer! Volgende keer weer kort, dat weet ik nu al :mrgreen:

oh wat een mooie bos haar… pfpffp tja ik zou het erop laten zitten Ik vind het veel te mooi hihi

Ik zou gewoon een keertje zijn haren kort (er) knippen. Het groeit snel genoeg weer aan.



Trouwens: hij heeft wel prachtige blonde krullen zeg :inlove:

Prachtig haar…



Hier nog zo’n kind met die prachtige krullen…

Tycho wil ze ook niet zo lang want als ze echt gaan knopen dan heb ik oorlog…dus hij heeft ze wel wat korter…



Ik zou ze toch gewoon een stuk korter laten knippen…kijken hoe dat gaat…

over een kwartiertje moet hij bij de kapper zijn!!

Laat je het resultaat zien? :inlove:

Hihi spannend…

Mijn vriendin knipt ons,en tycho is net vorige week weer geknipt,heelrijk in de ochtend,geen geknoop meer…

@klavertje4 wrote:







Maar dan nu… al 2 dagen lang roept Milan: Milan wil niet kulletjes… maar kotte haatjes… Toen vroeg ik: Milan dan korte krulletjes??? Nee, niet kulletjes… kotte haatjes…



tja wat moet je daar nu mee…




zeggen dat je het woord kot niet kent en dus geen idee hebt waar ie het over heeft :angel:



nee, gewoon laten knippen, die krullen ben je echt neit voorgoed kwijt. (maar ik zou het er zelf ook best moeilijk mee hebben; het ziet er prachtig uit zo, en ik ben zelf niet zo van die korte koppies)



Ben benieuwd hoe het nu zit, en hoe ie het zelf vindt!!

Vandaag dus hebben we een afspraak gemaakt bij de kapper… Vanmiddag om half 5 kon hij erheen!!



Nog een paar keer gevraagd of hij echt korte haartjes wilde… Ja hij wilde het echt… Nog even een foto gemaakt van hoe het was…







en toen naar de kapper!!



Daar aangekomen moesten we nog even wachten… Milan ging netjes op een stoel zitten wachten… Toen Milan aan de beurt was, zette de kapster een mooie stoel met een stuur klaar… Even wilde Milan niet meer… Maar toen hij in die mooie stoel mocht, ging hij snel zitten… Hij zei tegen de kapper: kotte haatjes, niet meer kulletjes… Nou dat was duidelijk toch…



Onder het knippen kon Milan in de spiegel kijken… Je zag hem wel wat vreemd kijken af en toe… Maar hij was wel blij met het resultaat!



En dit is dan het resultaat…





Wat een ontzettend stoer koppie zo…leuk hoor :inlove:

nog ff 1 foto:

Ik vind het hem mooi staan!

ik moet zeggen dat het hem onzettend stoer staat en die krullen zie je nog steeds :inlove: :inlove:

Erg mooi! :thumbup:



En voor jezelf denk ik ook veel makkelijker 's morgens!

Wow, je zou je eigen kind niet meer herkennen :lol: .



Hartstikke stoer zeg, hij ziet er ineens stukken ouder uit.

En idd, de krullen zijn nog steeds te zien!

Wauw…wat een prachtige knul…

Echt,ontzettend mooi…en idd de krul blijf je zien…

Nu weet ik dus ook hoe tycho er met kort haar uit zou gaan zien…die heeft echt pijpekrullen…hihi…niet zo lang als hij het hier had…maar heel erg stoer zo…prachtig geworden…