Ik heb sinds een week of 5 a 6 " last" van mijn linkerenkel/voet.
Gewoon als ik sta, lig of zit, auto rijdt of wat anders (om het even dus) dan voel ik ineens een soort van hete/warme golf door mijn enkel gaan, met name rond mijn enkelknokkel word de huid ook warm en net zo snel als het opkwam, zakt die golf van hitte ook weer weg.
Ik maakte me niet zo druk, het gebeurde eerst 2 a 3x per dag… maar inmiddels is de frequentie opgelopen naar 3x per uur ongeveer.
Pijn doet het niet echt, ik heb ook geen krachtverlies, ga niet door mijn voet of iets.
Maar vind het wel raard.
Ik belde de huisarts voor een afspraak, maar de assistente vind het niet dringend en toen ik aangaf dat ik me nu toch zorgen ga maken omdat het in frequentie toeneemt en ik nu toch langzamerhand spoken ga zien en aan enge dingen/mogelijkheden ga denken, deed dat niets af aan het feit dat zij het niet dringend vond en me geen afspraak op korte termijn wilde geven…
Dus ik moet maar naar het inloopspreekuur.
Dat gaat wel even duren dan want dat is tussen 8 en 9 en dan ben ik veel drukker met de kinderen naar school krijgen. Zal pas volgende week een keer zijn.
Maar in de tussentijd vroeg ik me dus af of iemand het herkend.
Ik heb al jaren last van spieren en gewrichten, t meeste verklaarbaar, maar dit is wel nieuw en eenzijdig.
Het is ook niet het been wat ik het meest gebruik… of bestaat er naast een tennisarm zoiets als een koppelingsenkel… :shifty:
Het enige wat ik kan bedenken is hetgeen ikzelf last van heb gehad.
Ik ging regelmatig door mijn enkel (zaterdag trouwens weer een zwaar gekneusde enkel hierdoor opgelopen, loop dus weer met krukken en pijn), en na het herstel had ik altijd een hele lange periode een gevoelige enkel. Inderdaad ook warmte uitstralen en gewoon pijnlijk bij sommige bewegingen.
Ik zal je wel niet hebben geholpen met mijn antwoord, maar wens je wel sterkte.
Ik heb dit ook gehad in mijn been , leek net een hete stroom voelde heel irritand ook, klinkt raar, kwam iemand tegen die heeft gestreken noem je dat zo ?
energie balans in je lichaam schijnt dan niet goed te zijn, en dat voel je, klinkt raar, ik had ook zoiets van ja hoor, maar daarna was het wel weg :think: en mellie was weer blij.
T, zou zomaar kunnen dat het bij jou ook zo is, hoeft niet maar kan.