wat zit er in mijn buik?

Misschien nog wel een 6 weekjes te vroeg maar ik ben benieuwd wat jullie denken.

Een meisje :slight_smile:

tja puur een gok natuurlijk…heb helaas geen gave daarin hahaha…

maar ik denk een jongen…w.s omdat ik er 2 heb hahaha

Wil je het weten meis?..en nog belangrijker…wil het delen met je mede stoppers? :wink:

tuurlijk wil ik het weten, ik kon bij de twee andere ook niet wachten :mrgreen: . Enne als jullie allemaal heel lief en zoet zijn dan zal ik dat zeker mededelen. Ik ga nl in oktober voor mijn 4 D echo en dan zouden we het mss al weten. Maar euh ik denk nog zover niet vooruit hoor, een afspraak met een keer. :-*

jongen…pure gok… :mrgreen:

Meisje… ook nergens op gebaseerd, maar toen ik het topic las dacht ik: meisje, dus dan maar dat. Bij mijn collega had ik het ook helemaal mis trouwend ;D

meisje, gokje kwam ook omdat je banner blauw is :stuck_out_tongue:

:smiley: Hoi Liz,ik denk een meisje,waarom weet ik niet en het is ook nergens op gebasseerd.Wel leuk zeg zo’n 4D echo.Dat is wel heel uitgebreid.Waar laat je dat doen en mag ik vragen wat de kosten daar van zijn?

Vind ik ook wel leuk tegen de tijd dat het zo ver is dan.

Liefs Alexandra

ehm…

een baby? :mrgreen:

@Ron wrote:

ehm…

een baby? :mrgreen:

Denk ik ook :wink:

:smiley: Je bent wel erg wakker nog he Ron.Net nog een caffeine shot op hahahaha ?

:mrgreen: :mrgreen:

Ik zeg een jongentje

Bij de meeste vrouwen denk ik altijd dat het een jongetje wordt, en ik heb echt nooit gelijk, zelfs bij mezelf niet :lol: Maaaaar… eens zal ik gelijk hebben, dus ik blijf het stug volhouden :mrgreen:

volgens de chinese kalender zal het een jongen zijn. Bij mijn andere twee kinderen klopte het ook. Maar hubbie denkt meisje.

Die 4D echo Snackertje kost mij zo een 50 euro kan ook meer zijn, hangt af van lengte video en of beebje goed zichtbaar is.Zoniet betaal je minder. Ik laat dat gewoon bij mijn verloskundige doen, sommige doen nl van die pretecho’s.

:slight_smile: Dat valt mee,hier moet je naar een speciaal buro die dat doet.alleen de gyneacoloog doet regelmatig een echo.Nou heb ik het 'geluk"dat ik weer naar de gyneacoloog moet,dus krijg ik er regelmatig een,alleen een pretecho is leuk voor later.

Als jeegeweest ben kan je dan eens proberen of je de echofoto op de site krijgt.Ik heb nog nooit een 4D echo gezien en best nieuwsgierig.

Groetjes alexandra