Ik heb mijn pakket donderdag gekregen, het was een cadeaupas. Ik ga nog eens even denken waar ik die aan ga besteden. Vind ik eigelijk het leukste, zo kan iedereen zelf iets kiezen. Al die etenswaren die niet gegeten worden en uiteindelijk worden weggekieperd, zonde!
Manlief had wel een ‘‘ouderwets’’ pakket. Italiaans getint, dus met 4 mooie pastaborden, diverse soorten pasta, pastasaus, een fles wijn en nog wat Italiaanse lekkere dingen. Zag er leuk uit.
Hub heeft vrijdag een kerstpakket gekregen.
Een curverbox op wielen vol met boodschappen wat je normaal ook eet. En helemaal vol! Was echt een grote box.
En een kerststol van de bakker er los bij en een envelop met geld.
Wij keken er echt van op, zoveel. :shock:
Mijn man had een bon waarmee hij zelf dingen kon uitkiezen… via de post gekregen… en hij heeft iets uitgezocht waar we al jaaaaaaaaren naar op zoek waren en heeeeeeeel erg nodig hadden: een electrische nietmachine… :mrgreen: :mrgreen: :shock: :mrgreen: (ligt nu in de schuur, komt vast een keer van pas :? )
Ik had een ouderwetse stro-doos die persoonlijk werd overhandigd… leuk leuk… Het was een fairtrade pakket… met kookspulletjes en lekkernijen… en, dat vond ik minder, een aansporing om met de postcodeloterij mee te doen… dat vond ik zo niet Kerstpakket!!!
En ik mag ook nog bij “carroussel” een kado uitzoeken.
Ik vind het altijd hartstikke leui dit soort dingen… echt kadootje!
en oh ja… ook nog een gratificatie… maar dat is dan weer omdat ik m’n best heb gedaan…
Ik vond ons pakket ook wel leuk.
We hebben 1 van het uitzendburo gehad dat was een luxe tas met inhoud:3 flesjes bier en pet,zakje lions,fles cola,cervelaat worst,kaasbolletjes,chips.zak soep.
En van de baas een doos met : kerststol, fles wijn, fles olijfollie, vergiet met pasta, pastasaus en geraspte kaas, Fles sap, oreo’s, bonbons, peperworst,blik soep, blik ananas,vegter rolletjes,thee assorti :think: volgens mij was dat het.
Ik heb ook een ouderwerts voedsel gekregen met erin:
Fles slagroom, pot kersen, wafels,jus d organge, chocomel, blik soep, dropjes en een mooi boek.
Ben er wel blij mee.
Hier heb ik van mijn werk 's Heerenloo Zorggroep.
Een waardepas gekregen waar je zelf in het boekje iets voor uit mag kiezen.
9000 punten, volgens mij is het wel een bedrag van €50,- tot € 100,-.
Manlief kreeg een mooi ouderwets pakket met een contactgrill en daarbij allerlei producten; paninibroodjes, serranoham, chocolaatjes, zout en peper molentjes, blikjes tonijn, champignons, augurkenstukjes, speciale kaas, gedroogde tomaten etc.
Edit: onze eindejaarsuitkeringen (extra bij loon) zijn direct doorgegaan naar de belastingdienst.
@Anita-1982 wrote:
Edit: onze eindejaarsuitkeringen (extra bij loon) zijn direct doorgegaan naar de belastingdienst.
Dat is een lief gebaar van jullie… net zoiets als doneren bij de voedselbank???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@preggie wrote:
@Anita-1982 wrote:
Dat is een lief gebaar van jullie… net zoiets als doneren bij de voedselbank???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lief hé, alleen jammer dat ze daar (bij de Belastingdienst) zo ondankbaar zijn!
Als de belastingdienst nu zou zeggen: ach weet je… geef dat geld maar aan de voedselbank! Dan had ik er ook een leuker gevoel bij denk ik!
Zelf van mijn werkgever vvv bonnen gekregen, vind ik erg leuk want zelf iets kiezen, eventueel zelfs iets voor de kindjes! Maar mss wel lekker een kadootje voor mijzelf; de kids zijn door de sint ook al verwent 8)
ML heeft geen werkgever dus ok geen pakket oid.
Voorgaande jaren kregen we een klein geldbedragje en dit ging dan op aan vuurwerk (voor ML) :thumbdown:
Dat kan met de bonnen lekker niet en ik vind dan ook dat het dit jaar eens lekker voor mij of de kids is! (sorry ML :-* )
Mijn schoonvader had vanavond het allermooiste kerstpakket wat er bestaat:
een persoonlijk telefoontje van de directeur dat hij zijn baan terugkrijgt nadat het bedrijf failliet was gegaan en nu een doorstart gaat maken.
Mijn schoonvader is 58 jaar en had hier helemaal niet meer op gerekend
Super toch!
@Judith75 wrote:
een persoonlijk telefoontje van de directeur dat hij zijn baan terugkrijgt nadat het bedrijf failliet was gegaan en nu een doorstart gaat maken.
Super toch!![]()
Beste Kerstpakket ooit! :thumbup:
@Judith75 wrote:
Super toch!![]()
wat een goed nieuws zeg… :lol:
@Judith75 wrote:
Super toch!![]()
Dat zijn de mooiste pakketten. Jeetje, wat zal je schoonvader opgelucht zijn zeg :thumbup: :thumbup:
@Judith75 wrote:
Super toch!![]()
Wat een geweldig nieuws! :thumbup: Fijn voor hem!
@Judith75 wrote:
Super toch!![]()
Supernieuws :lol: :lol: :thumbup: :thumbup:
Ik heb een pakketje gehad met Fair Trade producten. Vind 'm heel leuk!
Ik krijg elk jaar het kerstpakket van mijn man. Die kan gewoon de doos dicht mee naar huis nemen en mij het open laten maken, daar kan hij zo van genieten zegt hij. Zelf heeft hij er niet veel mee. hij is vorige maand bij een nieuwe werkgever begonnen, ben benieuwd wat er in zal zitten.