Wat zit er in jouw buik?

Ik ben gewoon erg benieuwd hoeveel jongens en meisjes eraan komen :mrgreen: :dance: :inlove:

Leuke poll! Hier een jongetje :inlove:.

Hier een meisje :inlove:

ik ben nu 14 weken zwanger dus geen idee wat het wordt,

het valt me wel op dat de meeste het willen weten, ikke dus niet :mrgreen:

Een jongetje :inlove:

(en mijn eerste gedachte bij het lezen van de titel was: eeh :eh: wat dacht je van een baby!? :lol: )

@Affie wrote:

Een jongetje :inlove:

(en mijn eerste gedachte bij het lezen van de titel was: eeh :eh: wat dacht je van een baby!? :lol: )


:lol: :lol: :lol: :lol:

HIER EEN MEISJE :inlove: :inlove:

Hier ook een jongetje!!! :inlove:



Ik ben nu 40 weken en 5 dagen zwanger, dus meneertje kan ieder moment geboren worden!!!

Ook hier een jochie :smiley:

Hier een meisje :inlove:

Hallo,



Hier ook een meisje… :inlove:



En ze mag wat mij betreft nu ook wel komen hoor!

We zijn zooooooooo niuwsgierig naar haar…



Liefs Elly.

Een jongetje :inlove:

Op de echo van 13.3 weken zeiden ze een jongetje maar dat was nog een gokje, het kà n nog veranderen en dat hopen we dan maar na 3 zonen! :silenced: :lol:

Volgende week maandag krijg ik nog een echo, ik laat het jullie weten! :mrgreen:

Een meisje :inlove:

Geen flauw idee! Weet nog niet eens hoeveel het er zijn! Dat horen we donderdag. Kunnen ze het geslacht al eerder zien dan bij 20 weken?

@Hanneke25 wrote:

Geen flauw idee! Weet nog niet eens hoeveel het er zijn! Dat horen we donderdag. Kunnen ze het geslacht al eerder zien dan bij 20 weken?


Bij Broes en Senne allebei héél duidelijk met 15 weken, dus volgende week ben ik 16 weken, ik ben benieuwd! 8)

Een jongen :inlove:

Zeker weten doe ik het niet - bij 20 weken echo lag het kindje op zijn buik en geslacht was voor geen meter te zien - maar net als bij lasse heb ik heel sterk het gevoel dat ook dit kindje een ventje is.



Dus ik heb heel brutaal een jongetje ingevuld - mocht het over een week of 20 anders blijken dan kom ik wel een rectificatie plaatsen :mrgreen:

@Hanneke25 wrote:

Geen flauw idee! Weet nog niet eens hoeveel het er zijn! Dat horen we donderdag. Kunnen ze het geslacht al eerder zien dan bij 20 weken?




Bij deze duidelijk met 16 weken… bij Kaylee zagen ze het met 17 weken al op de pretecho. Volgens de vrouw van de pretecho’s is het vaak wel vrij vroeg te zien, maar houden ze een grens van 18 a 20 weken aan, omdat het dan bij alle kindjes wel te zien is (als ze er goed voor liggen natuurlijk :wink: )

Een jongen :inlove: