Van de week heb ik een keer grote opruiming gehouden, en alle oude viltstiften die het niet meer goed doen, weggegooid. Er bleef niet veel over…
Laura snapt nu eindelijk dat die doppen er niet voor niets bij zitten
Maar sommigen waren nog nooit gebruikt en toch al uitgedroogd.
Ik wil nu een nieuwe set aanschaffen, die hopelijk wat langer mee gaat.
Wat zijn nou echt goede viltstiften die het goed doen en goed blijven doen?
Ik neig er nu naar om maar gewoon de allerduurste te kopen in de hoop dat ze dan goed zijn, maar als iemand tips heeft voor bepaalde merken, dan graag!
De dikke van de HEMA. Gaan best lang mee en je wast het makkelijk weer uit de kleren. De dunnetjes van de HEMA hebben wij nu, maar die vind ik minder. Ze gaan lekken, je krijgt het moeilijker uit kleren en van de handjes.
ik zweer echt bij deze
zijn wel 1 van de duurdere stiften, maar blijven echt goed :thumbup:
En dan heb ik het over de stiften met die dikke en dunne punt,met die stipjes op de stift zelf…
Kan er zelf zo snel niet een ander plaatje van vinden dan deze…
toch gevonden het zijn dus deze !!
Thanks, ik ga nu op weg naar Intertoys, hopelijk tref ik ze daar aan!
De Hema stiften ga ik onthouden voor als ik een keer naar het centrum ga, ik kan me ineens herinneren dat we die vroeger ook gehad hebben, maar waar ze nou gebleven zijn… misschien bij opa en oma in de knutseldoos beland :think:
ik vind de dora stiften ideaal. Gaan hier nu al een jaar mee (en sohie doet echt zelden de doppen erop) en vooral belangrijk vind ik is dat het goed van handen/gezicht, meubels en kleren gaat!
ik vind zelf de stiften die romata zei, niet zo ideaal. Die krijg ik moeilijk ergens vanaf
Ja, die dingen van Romata! Helemaal mee eens. Die krijg je ook goed uit kleding.
@Elka wrote:
Ja, die dingen van Romata! Helemaal mee eens. Die krijg je ook goed uit kleding.
Ik heb ze!
Dank voor de tips.
Ik zweer bij de stiften van Bic (vroeger Conté).
potloden :lol:
Wij hebben alleen potloden en (goed) krijt.
Ik vind stift niet mooi en dus ook niet echt nodig eigenlijk.
Van bruynzeel zijn er viltstiften waar je de punt niet van ingedrukt krijgt. En dan de doppen er op en ze blijven goed.