wat zijn mensen toch eigenwijs!

Even mijn frustratie kwijt hoor… :roll:



Wij wonen nu nog in een nieuwbouwwijk, delen al klaar, andere delen nog in aanbouw, gerommel met de toeritten en wegen hierheen enz.

We krijgen wekelijks wel een a4tje met alternatieve routes omdat ze ook met A2 bezig zijn en de tot dan gangbare routes weer worden omgelegd of afgesloten.



Dus als mensen dan bij ons willen komen dan geven we ze een actuele routebeschrijving met straatnamen en herkenningspunten zodat ze ons huis zo direct mogelijk kunnen vinden.



Een aantal vrienden van ons hebben netjes die beschrijving gevolgd en kwamen zonder problemen aan. Complimenten aan ons voor de duidelijke route…

Zelfs F’Lien heeft het zonder problemen gevonden :dance: toen ze de bolderkar kwam ophalen, dus zo slecht doen we het vast niet :wink:



Maar oh… d’r zitten eigenwijze stukken vreten bij :twisted:

Halverwege de uitleg al roepen… laat maar, we vinden het wel… :eh:

Of… geef nou maar gewoon je postcode dan zoeken we het wel op in de routeplanner :?

Aangeven dat een routeplanner alleen zin heeft als in de planner opgenomen wegen ook daadwerkelijk gebouwd zijn, doet verder niet ter zake…



En dan komen ze hier, veelal een dik uur te laat, moet mijn man vaak nog met de auto naar mensen toe rijden om ze op te halen omdat ze zijn verdwaald enz… en zijn ze gepikeerd omdat we volgens hen “zo moeilijk” wonen…



Nee wij wonen helemaal niet moeilijk, maar jullie moeten eens niet zo eigenwijs zijn… :wall:



grr… ben het zo beu he… net dus weeer… kan ik gewoon een uur langer thuis blijven omdat mensen persee gebruik willen maken van de navigatie en me dan bellen dat ze vast staan ergens halverwege de wijk en dan mag ik gaan piekeren hoe ze vanaf daar dan wel hier kunnen komen… aaaahhhhhhhhh :doh: :snooty: :wall:



zo hehe :wink:

:hug:



Dat lijkt me ontiegelijk irritant!! Ik ben zelf ook nogal van de navigatie, maar niet in nieuwbouwwijken, dat is vragen om problemen.



Eigenlijk moet je er niet om thuis blijven, laat de mensen zelf lekker in de stress zitten als ze zo eigenwijs zijn.

gooi het er maar uit hoor!

inderdaad heel vervelend en zeer eigenwijs, maar jij zit ermee want je moet toch weer verplicht thuis zitten wachten :evil:

oohh das echt iriitant zeg!!!



gewoon niet luisteren!!! :naughty:

Ze bellen net op…



Ze geven het op :shock: Zijn weer huiswaarts gegaan.

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :wall:



Nou ben ik echt wel een beetje pissed hoor… ben ik daaar voor thuisgebleven :snooty: :wall:

Maar oh... d'r zitten eigenwijze stukken vreten bij Erg gemeen
Halverwege de uitleg al roepen... laat maar, we vinden het wel... Ehh
Of... geef nou maar gewoon je postcode dan zoeken we het wel op in de routeplanner Verward
Aangeven dat een routeplanner alleen zin heeft als in de planner opgenomen wegen ook daadwerkelijk gebouwd zijn, doet verder niet ter zake..


Heeel bekend!
Wij wonen niet in een nieuwbouwwijk maar midden in het bos en worden ook niet gevonden door tomtom, routenet etc. Die sturen je namelijk richting centrum terwijl wij precies de andere kant op wonen...
Dat zeg ik er dus ook altijd bij, en dat ze daarom mijn routebeschrijving moeten gebruiken maar nee hoor... ik word negen van de tien keer opgebeld: "ja, ik ben nou daar en daar... nee ik heb je routebeschrijving niet meegenomen want ik dacht ik ga wel met de tomtom... hoe moet ik nu rijden... nee ik zie geen restaurant, wel een stoplicht " :wall:

Bekend dus. Mensen zijn niet zo goed in luisteren en hebben bovendien een grenzeloos vertrouwen in zo'n apparaat...
Gewoon heel duidelijk zeggen dat ze echt, echt, echt jouw routebeschrijving moeten volgen omdat de tomtom het gewoon niet doet daar, meer kun je niet doen!

Ken je die reclame dat dat ding zegt "hier naar rechts" en dat de bestuurder het ook gelijk doet- recht de heg in? Af en toe zou het me niet verbazen als dat in het echt ook wel eens gebeurt!

etters :twisted:





:-*

Hier ook… Wij zitten ook in een gloedjenieuwe nieuwbouwwijk…



Hier hetzelfde verhaal…