wat zijn echt leuke verjaardagskado's?

Wij willen veel little people vragen. Heeft iemand nog tips voor kado’s die wij aan anderen mensen kunnen vragen? Gewoon op zoek naar superleuke kado’s dus.

Oh ja, hij wordt over 2 maanden 1 jaar. :smiley:

Wij hebben ok wat dingen van little people en gelukkig niet te veel want tot hiertoe vindt Jinthe het maar niks. het interesseert har totaal niet…

Hopelijk komt dat nog!

Wat dan wel weer een enorm succes was en is: loopauto van disney waar ze ondertussen zelf op en af kan en mee rondraced. Ze heeft ook leren stappen achter die auto.

En boekjes vindt ze ook geweldig, maar das nog maar iets vd laatste maanden.

Een loopauto inderdaad. Mateo vond het een hele tijd niets aan, maar sleept nu door het hele huis met dat ding…

En gepersonalisseerd boekje is ook leuk. Verteld het verhaal over jouw kind en naam wordt meerdere malen genoemd.

Duplo…

Bij ons was het meest succesvolle kadootje een soort van muziekboekje van het merk Smoby (hard plastic boekje met verschillende knopjes waar dan een muziekje uitkomt als je erop drukt), kost rond de 15 euro.

Loopauto vindt ze ook leuk, maar dan eigenlijk vooral het zadel, wat omhoog kan, en daar kan ze dan dingen instoppen, en weer uit halen, en weer instoppen, enzovoort, is ze best een tijdje zoet mee. En op de knopjes drukken voor een muziekje, en de toeter natuurlijk. Erop zitten doet ze wel, echt ermee rijden nog niet.

Sowieso alles met knopjes en geluid is goed bij Laura.

Duplo, boekjes met foto’s van dieren, een poppenbedje (misschien meer iets voor meisjes :wink: ) en natuurlijk de onmisbare blokkenkar!!!

Tycho heeft al een driewieler met duwstang en een loopfiets…

We geven hem een kralenstandaard,waar die stangen met kralen aan zitten,vind ie geweldig…en een buggyboekje is ook altijd leuk,of dingen voor in bad,zachte plakdingen of knijpdingen waar water in kan…boekjes…dvd van het zandkasteel…

Hier was het meest favoriet, het loopkarretje van de Ikea :thumbup:

Een heel simpel karretje maar perfect om dat je de wieltjes kunt stellen van stroef naar gemakkelijk.

Dan gaat het karretje er niet met je kleintje vandoor.

Loopwagent is hier een succes, maar ook (simpele) stapelbekers zijn echt super!

verder den ballen/kogel baan met veel muziek is hier echt een succes! :lol:

Hee, blijkbaar een veel voorkomend vraagstuk. Ik heb dit topic ook al een paar weken geleden geopend.

Zie link:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=26251

Wij hebben zo’n baby-rollator gekocht. Overmorgen zal blijken of het de goede keuze was.

leuke ideeen allemaal. Een loopauto hebben we trouwens al, die heeft hij van zijn opa en oma gekregen twee weken geleden. er zit nog zo’n plastic rond omheen en een schommelstuk eronder zodat hij er nu al in kan zitten schommele. hij vindt het geweldig. Gaat steeds staan enzo. :smiley:

het loopkarretje van Ikea vind ik ook wel geweldig moet ik zeggen. Handig dat je de wieltjes kan instellen. Misschien is dat wel iets. Hij loopt nog niet en als hij kleine stapjes straks gaat doen, dan schiet het karretje tenminste niet vooruit ineens.

Little people is hier ook in. Ik weet dat hij van familie al de dierentuin en garage krijgt. Van ons voor sint en kerst in ieder geval het kerststalletje en de brandweerauto. Hij is dol op die little people poppetjes.

ik zal het andere topic ook eens bekijken.

thanks voor meedenken.

He Bros, die ballentoren hebben wij ook! Maar tot nu toe vind ik die zelf leuker dan Laura :wink:

Dus dat is bij ons dan juist weer het kado waarvan ik eigenlijk spijt heb dat we het gekocht hebben. Maar misschien komt het nog wel.

Okee ik ben erg denk ik maar eehhh ‘little people’ ? :think: :oops:

Wat Stan ook geweldig vindt, is z’n houten ‘ballen-huis’. Soort knikkerbaan, maar dan met houten ballen van een verantwoord formaat, en die gooi je er dan bovenin in, en dan gaan ze via gootje naar beneden, dan naar de andere kant, dan weer door een gootje, enz. tot ze beneden zijn. En die ballen kun je natuurlijk ook tegen elkaar slaan, en over de vloer gooien etc. etc. :mrgreen:

muziekinstrumenten…

• triangel
  • trommeltje
  • Mondharmonica
  • van die kleppers
  • Fluit
  • 2 deksels
  • Blok hout met zwaaistok :mrgreen:

Is succes verzekerd…

Kom ik weer met mn megablocks,maar echt dat is superspul en heb je in diverse prijsklassen…

Dus ook leuk voor mensen om te geven die niet veel geld te besteden hebben

En mijn 4 jarige speelt daar oook nog steeds mee dus hebben ze er lang plezier van

Sebastiaan heeft ook een loopauto gekregen. Hij is er helemaal weg van. Gisteren heeft hij nog een driewieler met duwstang gekregen en ook daar wil hij de hele tijd op. Verder is duplo uiteraard ook erg leuk en dingen waar geluid uit komt is 'ie dol op.

Groetjes,

Heleen

@Karin2 wrote:

Hier was het meest favoriet, het loopkarretje van de Ikea :thumbup:

Een heel simpel karretje maar perfect om dat je de wieltjes kunt stellen van stroef naar gemakkelijk.

Dan gaat het karretje er niet met je kleintje vandoor.

Haha, hier ook hoor! En behalve achter het karretje lopen is het ook errug leuk om andersom in het bakje te gaan staan. Zo probeerde ze het eerst ook als loopwagentje te gebruiken (wel een beetje gevaarlijk dus opletten!) maar nu heeft ze door dat ze niet kan lopen als ze in het bakje staat, maar ze lacht zich rot als ze in dat bakje klimt en gaat staan of zitten. En het is natuurlijk ook leuk om vanalles in het bakje te doen en er weer uit te gooien… :smiley: :smiley: :smiley:

Loopwagen hier ook groot succes!!!

Verder muziekinstrumenten (pianootje, tamboerijn), puzzels, stapeltoren, hobbelpaard, houten boerderij, schommel, boekjes. Ze vindt het allemaal geweldig. Wat niet zo hoeft zijn knuffels, poppen en blokken.

Wel leuk zijn dingen die ergens in kunnen :mrgreen: . Dus bijvoorbeeld een kistje dat ze zelf open kan maken met wat spulletjes erin. Of potjes waar ze dingetjes in kan stoppen en weer eruit kan halen.