Lizz heeft bultjes op de wang/nek
zoasl op de foto en 1 op dr andere wang gister waren ze nog plat en de dokter zei als je ze weg kan drukken is het goed dat kan nu dus niet meer
Lizz had zaterdag nacht ineens verhoging 38.4 na uur nog steeds nadat ze in dr romper lag toen HAP gebeld en die zei geef maar pcm zetpil en over uur weer tempen toen had ze 37.9
uiteindelijk toch de dag erna gister dus naar de HAP gegaan omdat temp boven de 37.5 bleef
HA zei niks aan de had kan virus ofiets zijn temp moet di weg zijn nou ze heeft nu steeds 37.7 dus is wel goed maar die bultjes :think:
ga zo ook maar f op cb vragen ga toch wegen
ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, sorry daar kun je natuurlijk niets mee.
Ben wel benieuwd wat het cb ervan zegt
beginnende waterpokjes zien er eerst ook zo uit…
het is dus mug of vlo beet geen mugje gezien
en vlooivrij naar zover ik weet gaan even op vlo jacht kijken
of dat het is maar niks ergst dus
Van vlooien krijg je naar mijn idee geen zulke bulten :? Ik ben weet ik veel hoevaak gebeten door die krengen.
Waardeloos he maar zolang de doktoren zeggen dat ze zetpil kan krijgen, zou ik die geven en dan paar dagen afwachten!
Ik denk dat iedereen anders reageert op een vlo-beet. Misschien is ze er een beetje allergisch voor?
Hier laatst ook gebeten door een vlo maar dat was een kleine plek en trok met een paar uur weg.
mijn dochter krijgt altijd zulke bulten (en nog veel groter) van muggen, we hebben er hier gisteren nog 1tje in haar slaapkamer vermoord :mrgreen: . Ik hoop voor je meisje dat het snel wegtrekt :hug:
poeh ik ben benieuwd…
Tcoh wel een zorg als ze nog zo klein zijn!
Mijn dochtertje heeft het zelfde ziekte beeld gehad wat jij omschrijft alleen heftiger. Ze was 3 maanden oud en klreeg ineens hoge koorts, van 39,5 naar 40.2 naar 40,8!! Ter observatie opgenomen in het ziekenhuis en na een nacht met paracetamol en zonder dekentje slapen was de koorst gezakt naar 36.8, alleen zat ze bij har nek onder de rode vlekken, en die breide zich uit over haar romp. De kinderarts zei dat het om een virale infectie gaat en dat bij kinderen veel vlekjes ziekten voorkomt. Na een goede week was het over.
:hug: voor je kleintje.