…ik weet wel dat het pijnlijk is, ze wat verhoging kunnen krijgen, rode wangen, en huilerig, maar is er nog meer waar ik het aan kan merken. Of eigenlijk…gaan ze ook meer spugen?
Het is nl. dat ons kleintje nu hij ong. een week ook een fruithap krijgt veel meer is gaan spugen, ik twijfel of het komt omdat er misschien een tandje aan zit te komen, of door het beginnen met de fruithap. In de fles krijgt hij nl. Nutriton maar door de fruithap iig niet.
Weet hier misschien iemand waardoor het kan zijn dat hij meer spuugt?
Groetjes van Mij
hoi,
het zou best door de fruithap kunnen komen? Misschien is het nog wat te scherp voor’'t maagje? Ik zou het navragen bij het consultatiebureau!
Verder weet ik van tandjes krijgen, dat ze erg kunnen gaan kwijlen en overal op proberen te bijten…hopelijk heb je hier iets aan? Je kunt de fruithap natuurlijk ook even laten staan en een groentehapje proberen (in overleg met consultatie…) is misschien wat minder scherp?
Sterkte!
Goedemiddag
Ik zit met hetzelfde probleem.
Mirjam krijgt sinds een week een groentehap en spuugt nu regelmatig een voeding uit.
Ik vroeg mij ook af of het evntueel met tandjes te maken heeft?
Ze kwijlt veel, bijt veel en heeft rode wangetjes
Wie weet waar dit aan ligt?
Groetjes
kwijlen,overal op kauwen,en knalrode wangen…maar de hoeveelheid poepluiers en de structuur daarvan :oops: :mrgreen: waren bij Niels ook heeeeel duidelijk…ik zal het omschrijven als…zurige dunne poep,je rook m al in de keuken zeg maar :mrgreen: :mrgreen:
nu zijn 2 voortanden erdoor,nergens geen last meer van!
Kwijlen de hele dag, zodat het shirtje zeiknat was en vieze dunne poepluiers inderdaad!!
Puk
jaaa, hier roepen we ook regelmatig "ja tandenpoep"onmiskenbare lucht bij joost. :mrgreen:
Maarrehm bij meer spugen bij de fruithap zou ik niet aan de tandjes hebben gedacht maar idd , meer door de zuurte van het fruit. proef maar eens zn hapje bananenprut uit een potje, dat vond ik zelfs nog zuur zaT :? bleh
Misschien even stoppen met het fruithapje, of misschien mengen met een eerste stap liga. (moeten ze eht wel lusten natuurlijk :roll: )
Hallo,
Thnx voor de antwoorden…ik weet nog niet precies wat de oorzaak was van het spugen, nu hou ik m iig echt een kwartiertje rechtop na voeding of fles, en dat helpt! Hij spuugt nu veel minder, misschien legde ik m toch te snel in de box, en hij rolt nu zelf op zn buik, dus wellicht was dat de oorzaak.
Fruithap en groentehap gaan nu prima. En die vieze luiers zijn hier nog niet ontdekt, dus hij zal nog geen tandje krijgen dus.
Groetjes van Mij