wat zijn beenweeen en hoe voelen die?

Hoi Hoi

Ik ben chantal… ben nu 37wk en 2 dg zwanger van de 2de… deze zwangerschap is zo anders dan de 1ste…

De laatste paar dagen krijg ik er steeds meer pijntjes bij, maar niks zet door…

nu vanmorgen uit bed, had ik ineens erge last van mn benen, een heel zwaar lamlendig gevoel… van die pijnscheuten… alsof ze helemaal hoe noem je dat als je heb gesport jahh, verzuurd zijn ofzo? :think: ik kon haast niet lopen wist niet hoe ik moest zitten… en ik moet zeggen dat was om half9-9uur en nu word het al iets minder, het voelt nu als een gevoel van, dat je kramp heb gehad in je benen en dat die nu weggaan. of wegzakken? en het was een vervelende irritante (pijn) die af en toe met vlagen erger en minder erger werd… maar niet echt in de minuten…

Herkent iemand dit?

Grtjs Chantal mama van Zoë en t 2de wondertje

Ik heb alle denkbare weeen gehad en de beenweeen zijn de enige die ik nog enigzins kan omschrijven.

Bij mij voelden ze alsof mijn benen van binnenuit aan het uitzetten waren.

Had het gevoel dat als iemand mijn benen ook maar met 1 vinger aan zou raken, mijn benen uit elkaar zouden spatten.

Net of werd er een ballon oid van binnenuit met een rap tempo op geblazen.

Hoi

Waren die beenweeen gelijk vanaf t begin zo heftig of liep het op en kun je het vergelijken met wat ik dan beschrijf? :oops: :roll: ze zakken nu eindelijk wat weg, heb nu gewoon zo’n beurs gevoel in mn benen!!

Grtjs Chantal

Bij mij waren ze gelijk zo hefitg, (was ook al even bezig toen ze erbij kwamen)

Maar ik kan me voorstellen dat ook beenween zich kunnen opbouwen.

Hallo,

Ik werd ingeleid, gelijk kreeg ik beenweeen en rugweeen. Het was echt vreselijk en de pijn is niet te omschrijven…

Bij mij zat de pijn alleen in mijn linkerbeen, het was alsof iemand mij electroshocks gaf van 1000 volt ofzo :o .

Beenweeen zijn niet leuk :?

Ik wil jouw alvast succes wensen met de bevalling!

heb ze ook gehad,

ik vond het net als kramp in de kuiten, maar dan in de bovenbenen.

Mijn man en zus gingen dan als een bezetene mijn benen euhm masseren (maar dan heel hard, echt schudden, robben, moet een leuk gezicht zijn geweest) dat gaf wel verlichting!

Nee doe mij maar de buikweeen, daar kon ik wat mee…

hoi hoi

ik heb ook beenweeen gehad bij destiney voelde als echte weeen maar dan in me benen vond het zo raar en pijnlijk niets hielp want ja die kan je niet even wegzuchten (geloof me heb het geprobeerd :roll: )

groetjes nathalie :wink:

Ik heb rugweeen gehad die naar mijn bovenbenen trokken (en liezen). In mijn buik heb ik ze niet gevoeld. Ik kon niet meer op mijn benen staan en had het gevoel of al mijn bekken uit elkaar scheurden. In mijn benen voelde ik het vanaf mijn liezen aan de binnenkant en voorkant (tot mijn knieen). Het voelde niet zoals het verzuren bij sporten, dat voelt bij mij meer als spierpijn aan. De beenweeen voelde meer als zenuwpijn.

ja zo voelde ik dat ook