Wat wordt het..

HEET de komende week. Ik wil alle zwangeren ( incl mijzelf met mijn 39 weken :mrgreen:) heel veel sterkte en kracht toewensen.

Mijn vraag is hoe gaan jullie de hete dagen door komen?

Ik gooi een zwembad in de tuin en zeg tegen de kinderen dat ze aan de kant moeten :mrgreen: …

Maar ik ga natuuuuuuurlijk vandaag bevallen dus voor mij is het niet nodig :pray: :pray: :pray:

Ik sluit me hier helemaal bij aan!

Ben vorige zomer bevallen… idd afkoelen in een badje :thumbup:

Zwangere meiden: Heel veel suc6 met de (aller) laatste loodjes in de (komende) zomerhitte!

Samara, en??? :lol:

ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, mij hoor je niet klagen.

al moe tik zeggen dat het op het werk wel iets zwaarder is als het warm is.

Pfff, door alle koele plekjes op de zoeken en niet druk te maken en wellicht inderdaad iets van een zwembad… Dit is echt geen weer voor hoogzwangere vrouwen :roll:

gewoon NIKS doen… hemdje en rokje aan, grote kan frisse ranja met ijsblokjes op de tuintafel, zwembad erbij voor de voetjes en voor de nodige verfrissing en beetje lezen en handwerken.

Maar helaas… ik ben nou eenmaal een bezig bijtje, kan niet stil zitten en heb dus vandaag een taart gemaakt (alweer), op de fiets nog wat boodschapjes gehaald. Geholpen het badje te vullen, 2 wassen gedraaid, zelf pizza gemaakt die nu in de oven zit en nog van alles meer…

dus lekker onder de klapperboom… tja nee… kan ik niet.

Heb ook weinig last van de warmte op zich… heb de tuin op zuid, maar toch :think:

Allemaal veel sterkte deze warme dagen…

En geheel ontopic…Samara…beter laat dan nooit, maar alsnog gefeli met de komst van banjer nr. 3!!! (nog even voor de valreep).

Ook hier…Niks doen en lekker in de schaduw zitten. Soms even met mijn voeten in het badje.

ik vind het nog best wel meevallen

Gelukkig is het nog niet benauwd, daardoor vin dik het prima te doen (ben dan wel niet zwanger, maar kan niet goed tegen hitte).

Hoe dan ook, sterkte en succes!

Mennn wat is het heet, en ik kan er al zo slecht over. Lekker opgeblazen door het vocht… heerlijk. ( lees het sarcasme :mrgreen: )

Mandy: Hihi thanx!

Maar de kindertjes lekker in het badje en ik ben net wakker van een dutje… dat het maar snel een uurtje of 21.00 mag zijn en het wat afkoelt.

( of gewoon bevallen :pray: :mrgreen: )

ben dr nu al helemaal klaar mee! Ben binnen gaan zitten… Zolang Noelle het pikt om binnen te vertoeven…

pffffffffff, meer kan ik niet zeggen ,…heet

Gister was het inderdaad rampzalig, vandaag koelde het gelukkig op een gegeven moment af :dance: :dance:

gelukkig ben ik de 28e bevallen! :mrgreen:

dames veel sterkte ook voor de komende week. Want vanaf woensdag wordt het wéér heet… bleh.

Wat een heerlijke dag vandaag!!! Hopelijk beval ik vandaag of morgen. Dan maak ik de volgende warme temperaturen niet mee.

Maar zal vast wel niet. Zie het al helemaal voor me dat ik aankomend weekend beval in een snikhete slaapkamer :?

Aapie ik hoop dan dat je lekker vanavond mag bevallen! Nog voor de hitte!

go baby go baby verlos je moeder!!

Morgen en zaterdag wordt het wordt weer bloedheet.

Jaa, bloedjeheet ja :mrgreen: ! Maar wie weet brengen de buien verkoeling??

@Sennapen wrote:

Jaa, bloedjeheet ja :mrgreen: ! Maar wie weet brengen de buien verkoeling??

Moet er wel eerst een bui vallen :wink:

Ze hebben het beloofd :evil: :evil:

@Sennapen wrote:

Ze hebben het beloofd :evil: :evil:

Nou hier nog niks hoor!!!

Hoop dat ze hun belofte waarmaken :stuck_out_tongue: