Hallo,
Jayden word bijna 4 maar ik weet echt niet wat ik moet vragen voor zijn verjaardag, zelf maakt het hem niks uit, hij komt zelf ook met niks he, dus das helemaal moeilijk, is Playmobil bijv al geschikt of nog niet? :think: Ik kom er echt niet uit he, echt zo irritant !!
leuke leesboekjes?
en bijna zomer… leuke dingetjes voor de tuin/ schepjes en zo?
of voor in een zwembadje ??
je hebt ook leuke knexks voor deze leeftijd !
vindt ik leuker dan dublo!
Waterbaan? Playmobil kreeg Kes ook veel toen hij 4 werd. Schooltas met beker en broodtrommel?
@Gab wrote:
en bijna zomer… leuke dingetjes voor de tuin/ schepjes en zo?
of voor in een zwembadje ??
Aub niet zeg, moet je onze tuin eens zien, kan geen stoel meer kwijt :oops:
:lol: :lol:
Knex zal ik onthouden, tasje en beker koop ik al :mrgreen: wist het anders ook niet :shifty:
een skelter, een fiets, een step, knex, lego, racebaan, letterdoos, mini-loco, leren voetbal, playmais.
playmobil is ook al leuk hoor.
Onze 2e heeft zijn eerste playmobil op zijn 4e verjaardag gekregen en vond dat direct helemaal geweldig :thumbup: .
kapla!
Playmobiel speeld mijn oudste van 3.5 ook heel veel mee…Ze vind het super! Vooraal het"zwembad"
Thomas treinbaan van hout? Daar is onze jongste helemaal gek van. Playmobiel heeft hij ook, maar daar kijkt hij niet naar om…
Hoi Juul
Laurens krijgt van ons een fiets en verder vraagt hij aan iedereen Playmobil en nog meer Carsauto’s :roll: .
Hier krijgt Jesse van ons (waarschijnlijk) een grote nieuwe traptractor (Tijn rijdt inmiddels vrolijk op de kleine rond).
Van opa en oma een fiets en van de andere opa en oma een krijtbord (waar ook magneetjes op kunnen).
Verder zijn ze bij mij helemaal gek van duplo en van auto’s, dus dat kan ik mooi aan de rest vragen.
We hebben een knikkerbaan gegeven, we wilden gaan voor een houten, maar zijn uiteindelijk toch gevallen voor Marble Run.
Het is hier een succes.
Ian hier wordt ook 4 en krijgt o.a.
een nieuwe fiets
lego piraten (heeft met onze achternaam te maken :mrgreen: )
playmobiel (is z’n tante helemaal gek van :mrgreen: )
knutselmaïs
verfstiften
spidermanpyama/sokken/pet/trommeltje en beker
Nieuw bed met piratendekbedhoes
mini loco pocket versie
ehhh… wat haddden we nog meer…? :think:
Edit: Oja:
Cars wekker en Cars vriendenboekje
Hier krijgt Kate van ons een fiets. En dan liefts wil ze er eentje met een k3 mandje en vlagje.
Ze is al maanden bezig dat ze een trampoline krijgt als ze jarig is maar zo’n groot ding wil ik niet in de tuin. Dus heb haar nu al van gedacht kunnen veranderen :lol:
Voor de rest moet ik ook nog even zoeken.
Groeten
Isle
Ik zou voor Kapla, knex of playmobil gaan :thumbup: Daar heeft ie waarschijnlijk nog jaren plezier van
Traptrekker met of zonder aanhanger.
of
Skatekart (is voor kinderen van 3 tot 10 jaar en helemaal geweldig!! Google er maar eens op…)
Nou ik ben eruit hoor :mrgreen: het is dus playmobil geworden, ik heb het zwembad met echt werkende douche en glijbaan gehaald, hij is gek op zwembaden dus dat zal wel goed zijn denk ik ! Hahahaha
Er zijn veel leuke dingen!
kapla
houten treinbaan (aanvulling)
houten autobaan (aan vulling)
leuk buiten speelgoed, fiets ect.
Onze zoon heeft vereden jaar voor zijn 4e verjaardag een schommel gekregen en daar wordt echt eke dag mee gespeeld :thumbup: