wat vragen voor een kinderwagen pfff marktplaats update

Het is de quinny speedi oceanic, inclusief , dreami , wandelwagen inzet, verkleiner voor in de wandelwagen en veiligheidsbeugel. En 1 voetenzak.

Hij is in zomer 2007 gekocht maar pas december 2008 gebruikt. En maar 7 a 8 maanden.

Ik zou zelf hooguit 1/3 betalen van de nieuwprijs als het er nog erg goed uitziet.

had 200 euro gevraagd waarschijnlijk gaan ze daar mee akkoord, ze willen hem natuurlijk eerst zien (wat ik ook logisch vind)

ik zou op het hoogste bedrag gaan zitten zodat ze altijd nog de mogelijkheid hebben om af te dingen… krijg je vaak net wat meer dan je in gedachten had… vooral als hij maar zo kort is gebruikt…

Nou we hadden hem dus verkocht, mensen zouden vandaag langskomen. Bellen ze af, ze hadden een andere gevonden :wall: :evil:

Pfff irritant he, zulke dingen gebeuren wel vaak zeg!

ik wacht ook nog steed op iemand die mijn kinderwagen wou kopen… ze zou al 3 weken geleden langskomen. ik mailen, ja ik kom donderdagmiddag, ik blijf daar dus om thuis en ze komt gewoon niet :wall:

Ja je houdt er wel rekening mee dat je zorgt dat je op tijd thuis bent. Hopelijk vind ik een nieuwe koper

ja zulke dingen gebeuren op marktplaats handel he. :roll:



zo hebben vrienden van ons een raceautobed gekocht voor 150,-

iemand anders zou hem voor 120,- kopen en een week later ophalen

een vriend van mijn vrienden zei wil je hem hebben uh ja

oke hij opgebeld en gezegt wij geven 150,- en komen hem NU halen

dat was goed :think: arme andere mensen :oops:

Ik heb vorig jaar mijn Quinny Speedy XS type 2005(zandkleur) verkocht via MP voor EUR 300,-.

Is gebruikt voor 2 kids en als extra zat er nog een maxicosi met voetenzak bij.



Dus zou zeker als hij er nog super uitziet er een hoger bedrag voor vragen.



Mensen kwamen helemaal vanuit ZO-Brabant naar regio Rotterdam om het op te halen…