Wat voor 'tik' heeft jouw baby?

Heeft jouw baby al een ‘tik’ ontwikkeld??



Mijn kleine meid namelijk wel!



Ze wrijft met haar voetjes over elkaar heen als ze ligt te drinken bij mij. Alleen als ik zittend voed.

En haar armpje doet ze altijd omhoog als ze gaat slapen of als ze ligt te drinken. Dit deed ze overigens al in mijn buik, dat voelde ik erg goed.

Teentjes krullen… voetje wrijven… en linkerarmpje omhoog…

Tijdens het drinken Heel hard in 1 van mijn vingers knijpen…

hier 2 armpjes omhoog (boven hoofd) als ze slaapt :inlove:

Hier ook voetjes wrijven… En aan mijn arm krabben… allebei bij het drinken.

rare bewegingen maken met haar mondje

en als ze liga of stukje brood krijgt aanvallen alsof ze nooit eten krijgt.

Zodra Koen bijna slaapt, doe ik hem een schoene luier en dan naar bed. maar… :shock: Ineens klaar wakker!!! :think:

Tijdens het voeden over mijn rechter hand of arm heen wrijven.

En ze pakt dan mn pink van mn linker hand.



Spelen met dr oortjes :inlove:



Brabbelen met de hond van mn ouders

pooh spelen m et dr oortjes herkenbaar doet nikki ook als ze moe is of tijdens de fles

Mats slaat zichzelf (of zijn moeder) op zijn (haar) hoofd als hij ligt te drinken. Soms trekt hij aan zijn haar. :shock: Als hij moe is drinkt hij met zijn handjes voor zijn ogen :inlove:



In bed ligt hij altijd met zijn handjes naast zijn hoofd.

Lana beweegt haar vingertjes alsof ze piano speelt vlak voordat ze in slaap valt.



Levy heeft een vervelende tik en dat is kreunen en steunen voordat en tijdens het in slaapvallen. En ook hij beweegt met zijn vingertjes.

Lars aait/wrijft zichzelf door zijn haar tijdens de fles.



Hij slaapt afwisselend: de ene keer de handen omhoog, maar de laatste tijd steeds meer met de handen op de buik en dan houdt hij zijn eigen handen vast.



Ziet er erg leuk uit :inlove:

floris krapt zichzelf aan zijn hoofd als hij aan het drinken is met een handje en met zijn andere handje wrijft hij zichzelf door de oogjes :inlove: dat krabben laat ik niet toe want hij beschadigt zichzelf ermee dus dat handje gaat nu standaart naar achteren.vind hij ook prima als hij maar mag drinken :mrgreen:

elize gaat altijd meppen… met haar armen kaarsrecht… dat doet ze dan met een super grote lach… echt zo lief… :inlove: :inlove: :inlove:

Zo te lezen doen veel kindjes toch wel hetzelfde.



Josephine wrijft ook met haar voetjes over elkaar tijdens het drinken aan de borst. En ze draait altijd rondjes met haar vrije armpje als ze bij me drinkt. Sinds kort trekt ze af en toe aan haar haren :inlove:



En ze wappert heel druk met haar armen als we haar uit bed komen halen :inlove:

Mica heft haar billen op en neer, heel snel, als ze opgepakt wil worden

en dat doet ze ook 's morgens als ik haar uit bed wil halen. Alsof ze aan het trampolinespringen is op haar rug. Net zo een stuiterbal

@Carmen1982 wrote:

Mica heft haar billen op en neer, heel snel, als ze opgepakt wil worden

en dat doet ze ook 's morgens als ik haar uit bed wil halen. Alsof ze aan het trampolinespringen is op haar rug. Net zo een stuiterbal




Hahaha dat herken ik.

Doet me dochter ook :inlove:

@romata wrote:

@Carmen1982 wrote:
Mica heft haar billen op en neer, heel snel, als ze opgepakt wil worden

en dat doet ze ook 's morgens als ik haar uit bed wil halen. Alsof ze aan het trampolinespringen is op haar rug. Net zo een stuiterbal




Hahaha dat herken ik.

Doet me dochter ook :inlove:




Hahaha ja leuk he, maakt ze dan ook geluid, ‘enga enga enga’ roept ze :inlove:

Trouwens, de laatste week doet ze het ook steeds als ik haar luier wissel

vooral als ie lekker vol met bah zit

hahah wat een leuke topic :mrgreen: en veeel herkenning


  • Krabben op haar hoofd, of haar haar trekken :shifty: tijdens het drinken
  • Als ze gaat slapen, pakt ze een pluk vanmijn haar en gaat ze ermee draaien en voor haar ogen plaatsen
  • Als ik de pamper ga vervangen, gaat ze trampolinespringen :mrgreen: met haar beentjes slaan.
  • Zichzelf op de buik slaan, net Kongo :shifty:
  • Als ik langsloop, gaan haar handjes omhoog (til me op)