Wat voor taart 1ste verjaardag?

Wij zijn er nog niet uit, waar we een taart willen bestellen.

Een taart van Royal-pie (bekende www en punt nl achter), of toch iets heel anders.



Thema lijkt me leuk, maar ook zijn verjaardags uitnodiging er op is leuk.

Wat hebben jullie gedaan, en waar besteld? En … belangrijkste hoe smaakte het?



En als ik bijvoorbeeld bij Hema bestel, kan ik ook een mep taartje bestellen? Of word dat weer iets anders?



Ervaringen graag! :mrgreen:

Hoi,



Wij hadden voor zijn 1ste verjaardag een simpele maar erg lekkere slagroomtaart waar hij zelf ook van gegeten heeft. Met zijn 2de verjaardag hadden we een echte Thomas taart: een groot succes!!



Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor een taart je hebt, als ze maar lekker kunnen proeven en kliederen!!



Groetjes Moon.

wij hadden voor lieke,s 1ste verjaardag een klein slagroomtaartje om van te smullen en te knoeien.



en een teletubbietaart voor de visite.



teletubbies zijn lieke d,r favoriet :smiley:

Ik had voor Jesse’s eerste verjaardag een fototaart bij de Hema besteld. Hier heeft Jesse gewoon een stukje van gekregen om lekker mee te kliederen.



Nu voor Tijn zijn eerste verjaardag maakt een vriendin van mij een nijntjetaart. Ook hier krijgt Tijn gewoon een stukje van om mee te mogen kliederen.



gr.

Willy

Wij hadden deze voor onze dame.

Voor de kleine man hadden we ook een nijntje alleen dan met een blauw truitje aan.

O die nijntje is echt heel mooi! :inlove:

Wij hebben voor de kinderverjaardagen altijd een kindertaart van de Hema, ik vind ze leuk en erg lekker! :thumbup:

Maar, die Nijntje…echt super hoor! Zelf gemaakt ?

Bijna jammer om hem op te eten zo mooi…

Hoi



je kan bij de a.h. een pakket halen om zelf een kabouter plop of prinsessentaart te maken!



echt erg leuk en heel simpel en vooral erg lekker!



wij halen onze taart altijd bij een bakker in waalwijk!

daar kan je zelf een foto/plaatje aanleveren die je graag op de taart wilt hebben.



onze dochter wil bijvoorbeeld graag een barbie taart met haar verjaardag, dus ik zoek op internet een barbie plaatje en mail die door!

taart is erg lekker en echt goedkoop!



succes



groetjes helen

Ik vind een hemataart niet lekker hoor, dan kan je beter naar de bakker gaan, heel wat anders.



Ik vind het zelf altijd wel lekker om zelf iets te bakken. Met liefde een taart voor je jarige kindje fabrieken en op de avond tevoren lekker emotioneel staan doen terwijl ik druk bezig ben met bakken :lol:

Voor de hele kleintjes kan je dan ook tenminste iets maken wat een beetje gezond (en suikerloos vond ik belangrijk) is, bijv met kwark/fruit.

Ik vind een hemataart niet lekker hoor, dan kan je beter naar de bakker gaan, heel wat anders.



Ik vind het zelf altijd wel lekker om zelf iets te bakken. Met liefde een taart voor je jarige kindje fabrieken en op de avond tevoren lekker emotioneel staan doen terwijl ik druk bezig ben met bakken :lol:

Voor de hele kleintjes kan je dan ook tenminste iets maken wat een beetje gezond (en suikerloos vond ik belangrijk) is, bijv met kwark/fruit.

Ook ik hou niet van taarten van de Hema :sick: wij bestellen onze taart altijd bij een banketbakker, dan krijg je een hele mooie marsepeinen taart met de opdruk of thema wat je zelf wilt.

ik zou ook zelf maken. Dat scheelt een hoop geld en is zo leuk, zelf bakken! :smiley: :thumbup:

Ik heb 2 Jip en Janneke taarten besteld. Zijn lekker makkelijk in stukjes te snijden, doordat er al lijnen overheen lopen, ik vond hem erg lekker, en het at voor Jurian ook makkelijk, zodra het bovenste laagje eraf is, kon hij zonder al te veel bende (we vierden het niet in ons eigen huis), opeten.

ik maak ze altijd zelf van marsepein. heerlijk.



en dan krijgen mijn kids een klein eigen taartje (meppertje) waar ze in mogen graaien en doen.

Wij hadden gewoon een simpele taart bij de L*ddl weg…slagroom…onze kids kregen een best stuk met een kaarsje…en daarna mochten ze het stuk heerlijk met hun handen opeten…simpel maar was erg leuk…en lekker…

Ik heb besloten! :dance: Zelf maken gaat niet lukken helaas, een oven die niet goed werkt, is niet de oplossing.



Heb is goed gekeken, en ook even overlegd met mijn moeder.

De mensen die wél komen (oa dus mijn moeder, mijn zus, vader, schoonmoeder enz.) houden totaal niet van zoet, elk geval, houden er wel een beetje van, maar marsepijn doet het hem echt niet!



Ik heb rond gekeken en de bakker hier in de buurt (8 min lopen) Genaamd Dunselman, misschien kent iemand het?

Maakt ook taarten, ik ga nu nog een plaatje ontwerpen, die er op moet komen te staan. (Fotos zijn leuk, maar ik doe dus iets waar Disney dingen opstaan en dingen die hij leuk vind, zoals teletubbies, tijgertje, Winnie the pooh, nijntje, Kleine zeemeermin :lol: ).



Thanks voor de tips!

Wij hadden een taart besteld bij Hippe Taarten (https://hippetaarten.nl/). Die hadden ook echt een hele leuke Smash cake voor onze dochter. Daar kon ze lekker mee spellen en dat leverde hele gave foto’s op!