Wij willen voor Lotte iets kopen wat we om haar nek of pols kunnen hangen met naam- en adresgegevens voor als ze ons kwijtraakt tijdens de vakantie. Wat zijn de mogelijkheden en wat raden jullie aan???
Groetjes,
Viratine
hoi hoi
ik weet niet of je van knutselen houd anders zou je ook een broche kunnen maken de kleine maakt dan een mooie tekening en jij zet dan de gegevens erop
groetjes nathalie
@mamaatjevan4 wrote:
hoi hoi
ik weet niet of je van knutselen houd anders zou je ook een broche kunnen maken de kleine maakt dan een mooie tekening en jij zet dan de gegevens erop
groetjes nathalie
Bedankt voor het meedenken, maar dat is weer niet handig voor op het strand of zwembad…
Viratine
Ik had voorheen zo’n legerplaatje voor Merijn ,die met een kettinkje om zijn nek hing, maar daar moest ik nu niet mee aankomen.
Dus dit jaar droeg hij op de 2e camping (1400+ plaatsen, dus erg groot) van die plastic bandjes die je ook op festivals om krijgt bij de vip enzo. Die je vast klikt en moet doorknippen als je hem af wilt.
Gekocht bij prenatal
Merijn wilde het eerst niet om, maar beetje verhaal aangehangen dat het stoer is en hij als grote jongen dat om moet omdat ie zo goed kan lopen bla bla bla… echt onzin verhaal opgehangen, maar meneer vond het toen errug interessant
labelfriends sos bandjes achtig, die kan je online kopen. Maar prenatal verkoopt dus iets soortgelijks
Een SOS armband…
Heb ik ook voor B’Elanna, kunnen ze omhouden bij zwemmen en alles en gaat voor jáááááren mee…
Te bestellen via internet op **************…
Edit: ook de verdékte link is verwijderd!
voor mischa heb ik ook zo’n “legerplaatje”
Ik heb je een PB gestuurd.
The tag Company heeft ze. Ik heb voor beide kindjes een plaatje laten maken. Vind het een fijn gevoel als ze die om hebben op t strand en zo.
Ik heb er overigens ook hun Nationaliteit op gezet, zodat ze weten welke taal de kinderen spreken. En het mobiele nummer van mijn man en van mij. Plus naam en geboortedatum dus.
Die gebruiken wij ook altijd, vandaar PB, wist niet of ik de naam van de site mocht doorgeven :oops:
Zeer tevreden over!
@wisje wrote:
Een SOS armband…
Heb ik ook voor B’Elanna, kunnen ze omhouden bij zwemmen en alles en gaat voor jáááááren mee…
Te bestellen via internet op ***…
De DA heeft deze ook

Wij willen van Lumage kopen (internet site). Deze zijn herbruikbaar, onze buren hebben ze en ze bevallen daar erg goed.
gewoon met een watervaste stift je mobiele nr op arm zetten, net zo handig en goedkoop!
gr
muts
@muts99 wrote:
gewoon met een watervaste stift je mobiele nr op arm zetten, net zo handig en goedkoop!
gr
muts
Maar wel een beetje giftig. En niet erg fotogeniek :mrgreen: Naamplaatje kost maar iets van 7,50.
ik heb op internet SOS bandjes gekocht in hele leuke felle kleurtjes waren niet zo duur . op labelfriends punt nl
Ik heb idd ook van die SOS-bandjes in allerlei kleuren, waar je met stift op kunt schrijven.
ik heb ook een naamplaatje. Gewoon ff googelen op naamplaatje, dan vindt je eenheleboel bedrijven die ze leveren!
je kunt eens even googlen… je hebt armbandjes met kraaltjes en sos kraaltjes. Mijn zusje heeft die bij bengeltjes beads vandaan… en pitten en stoer punt nl… of koter kado…
Ik heb bij t kruidvat zo’n zakje gekocht met sos kraaltjes…
Wij hebben zo’n legerplaatje met de gegevens. Die kan om z’n nek of met een speld aan z’n jas. Op vakantie (als hij dus alleen in zwembroek loopt) gebruik ik van de armbandjes waar je op kan schrijven.
Het handige van die plastic armbandjes is dat je er steeds up to date gegevens op kan zetten. Dus naam van hotel erbij bijvoorbeeld.