Wat voor kleur ballen heb je ?

creme & bruine ballen en rode ballen overwegend mat + wat nostalgie (van mijn moeder & oma geweest) zoals een paddestoeltje en klokje; 200 lampjes niet gekleurd (komt er niet in!!!) en niet knipperend 't is hier geen kermis. en wat goude accenten.

hier olijfgroene,roestoranje,glazen doorzichtig,beetje rood,beetje goud,geen slingers wel mooie hangers met oker geel en rood…klinkt druk maar is een mooie rustige eenheid :angel:

250 lampjes 8)

@Karin2 wrote:

Heren, komt u maar met uw commentaar :wink:



Doe je aan de nieuwste trends mee of heb je al jaaaaren dezelfde ballen ?

(het wordt bijna hylarisch nu :shifty: )




:roll: mannen commentaar: "bronzen en ik heb ze al 30 jaar ofzow ..."

nieuwe lime groene balletjes :dance:

Heb maar een klein boompje dit jaar

Dit jaar hebben wij een groene boom met zwarte, fucsia en mat witte ballen. Hier en daar wat zwarte veertjes, witte lampjes.



Het liefste zet ik een zwaar foute gekleurde boom, met leuk gekleurde ballen en nog meer kleur door de lampjes!!! :dance:

Maar dan mag ik met boom en al op zolder gaan zitten denk ik :shifty:

wij hebben zo’n lekkere gekleurde boom, maar zie het foute er niet van hoor (behalve de kransjes, die zijn fout voor de lijn :stuck_out_tongue: )

:lol: Ik wil die boom van Cell wel eens zien!



Wij hebben - toen we gingen samenwonen, 14 jaar geleden - blauwe en zilveren ballen gehad. Een jaar of 4 geleden hebben we nieuwe gekocht, aubergine- en champagnekleurige ballen en pegels, de champagnekleurige zowel mat als glanzend. Verder heb ik nog wat goudkleurige sterretjes en 4 glittergouden ballen erin. Een champagnekleurige piek en strikken in beide kleuren maken het af. Er zitten gewone lichtjes in, met een flikkerprogramma (vindt mijn hubbie leuk). Onder de boom staat ook hier de LP Kerststal! Oh, en er hangt één roze bal in “Mijn eerste Kerst!”

Ik heb ff gezocht… dit is een foto van vorig jaar!

Roest bruin en oranje :mrgreen:

@Trying wrote:

:lol: Ik wil die boom van Cell wel eens zien!


Ik ook!!! Ben erg benieuwd naar haar boom.



Wij hebben mat ivoor ballen en mat rode ballen. En een mat ivoor piek.Een rode slinger er door en een gouden slinger (dun). En dan gewone lampjes erin (zijn eigenlijk lampjes voor buiten, hub heeft ooit de verkeerde gekocht :lol: :lol: )

Ook heb ik nog mat bruine ballen maar die hangen er niet in.



Liefs, Chantal

Ik heb al jaren créme kleurige ballen en kleine lamppjes die niet flikkeren en nee ik doe niet mee aan elk jaar wisselen en andere kleuren ballen in de boom.