Zilver en rode ballen en gewone lampjes.
Geen slingers e.d. daar hou ik niet van.
En een rode ster als ‘piek’
Hier hebben we groenige ballen met koperkleurige slingers. Verder allemaal normale lampjes en 1 streng erdoorheen met allerlei verschillende standen. Kan knipperen enzo. Vinden de kids helemaal :thumbup:
Mooie foto PrinsjeJason!!! :inlove: :thumbup:
Wij hebben rood en goud. Ik houd niet van kleur, hub wel, die wil het liefste gekleurde lampjes. Ik ben meer een mens voor zachte natuurtinten. Nu hebben we dus een tussenweg! :mrgreen:
hier zijn de kleuren al 3 jaar hetzelfde , wit, zilver en zwart… ik wil er dit jaar mischien nog wel even een gek kleurtje bij eigenlijk :mrgreen:
Vrolijk Diana ! Als je de lampjes er goed op wilt krijgen moet je even een statiefje gebruiken. Of zet de camera op een kast oid. Ik neem aan dat je geen flits hebt gebruikt.
Ik heb mijn boom even op de scanner gelegd.
Hij is 25 cm hoog.
Ik heb hem een paar jaar geleden van mijn vriendin gekregen maar vind het zo zonde om hem op te branden!
We hebben al jarenlang dezelfde kleuren, maar ik vind hem ieder jaar weer mooi :thumbup: We hebben allerlei soorten ballen, maar alles in goud en bordeaux-rood. Ook hebben we er 250 kleine gewone lampjes in. Noud heeft een eigen kerstboom op zijn kamer met rose :inlove: , en allerlei andere kleuren plastic ballen.Daar maar hij alles wat hij mooi vindt inhangen
Alle kleuren van de regenboog, alle vormen en maten die je kan verzinnen, foute knipperende gekleurde lampjes (150), slingers, kettingen, alle zelfgemaakte frutsels van de afgelopen jaren, zou fout als maar zijn kan.
Maar tigo heeft hem opgetuigd en is zo trots als een beer. (er is maar 1 bal gesneuveld en dat was nog mijn schuld ook)
Ik vind het een prachtige kinderboom die staat te pronken in mijn woonkamer…
Nu is hij druk met zijn strijkkralen, zodat we die straks ook nog in de boom kunnen hangen
Donkerblauw met zilver. Ben er wel zat van, maar ik ga volgend jaar in het nieuwe huis, nieuwe kerstspullen kopen
Vroeger was het altijd beter…
kijk naar de bange gezichtjes, doodsbenauwd voor brand waren we, ik vermoed een angst overgebracht door mijn moeder, er stond een emmer water in de buurt.
Voor mezelf neem ik geen boom, mocht er nog een kindje komen, ga ik het wel doen! Misschien wel met kaarsjes.
matte licht blauwe creme en gouden ballen lekkere lichten kleurtjes dus
en dan heb ik 2 soorten lichtjes erin allebei normaal niet gekleurd en de ene flikkert wel :lol:
die kan ik op 7 manieren laten flikkeren haha geloof zelfs dat er een stand opzit dat hij niet flikkert
vind wel wat hebben dat ze zachtjes uitgaan en het lampje ernaast weer zachtjes aan gaat (dus niet dat drukke geflikker :D:D)
Donker roze, matte, glimmende, grote en kleine ballen. Roze engelenhaar, en roze slingers
Glimmeng goud en matgoud met gouden vlinders (groot en klein) en 3 gouden vogeltjes en 1 roze bal :lol:
Dit jaar is onze keus gevallen op matrood met zilver.
Zilveren kralenslingers en witte lampjes 300 stuks!
goud en rood :mrgreen:
ehhh… zilver, paars, blauw, sneeuwpopje, 1e kerstbal van Ymke, lelijke ster met muts, paddestoel, slingers, niet flikkerende lampjes…hihihi
Wij hebben een allegaartje, ik vind het prima… T liefste zou ik de boom met alleen lichtjes neerzetten… De rest boeit me niet eigenlijk…
bruintinten.
bruintinten met goud :thumbup: en gewone lichtjes (niet gekleurd en niet knipperend)
Ik heb rode, zilveren, gouden, blauwe, witte, oranje, paarse en houten ballen. En verder nog figuurtjes, zoals een rood met witte kerk, een rood met gouden kerk, een gouden herfstblad met glitters, rode vogels met oranje staart en gouden glitters, dat soort dingen.
De slingers zijn paars, wit en goud en de lampjes gekleurd natuurlijk . De lampjes flikkeren niet (goed idee voor volgend jaar!!), maar ik heb wel een knipperende en zingende kerstman, een rood-blauw flikkerend kristallen kerstboompje en een j.ezus met knipperlichtjes.
Mat - en glimmend blauwe en zilveren ballen, en een zilverkleurige piek